Goh, dit is inderdaad een prachtig idee als ons kindje geboren is. Ik heb al 1 tattoo, maar dat is meer een beginnerstattoo zeg maar (heeft verder ook geen betekenis. Maar de naam van ons kindje op de binnenkant van mijn pols zou ik zelf erg mooi vinden. Denk dat ik dat dan in de toekomst gaan doen, dus dat kan dan pas waarschijnlijk eind volgend jaar.
ja ik wil er ook graag een op mijn voet...bovenop mijn voet en dan om mijn enkel..Ik ben zelf nog op zoek naar een mooie afbeelding. Ik wil graag een soort van japanse bloem..een orchidee of een lelie in japanse stijl..maar dan wel een beetje kronkelig. Dus het ontwerp is er nog niet..én ik ben echt heel bang dat het enooorm ijnlijk zal zijn daar. Maar nu wijk ik af want het gaat om de pols (ook een mooie plek trouwens)
Nou dames, gisteren avond op mijn verjaardag was het zover! De namen van onze dochters zijn op mijn polsen getattoeëerd! Ben er superblij mee, ennuh deed niet zoveel pijn, wist gelijk weer wat ik minder vondt aan tattoo's laten zetten.... Het geluid is net zo irritant als een tandartsboor! hihihi Foto's van de tattoo's staan in me album
Ik wil ook graag de initialen in sierletters van mijn dochters op mijn pols zetten,.ik wacht nog even ivm de borstvoeding...
Het is idd bepaald lettertype, vraag me nu niet welke de tattoo-artist zou me het nog doormailen want een vriendin van mij wilde het ook weten
het werkt inderdaad verslavend! ik heb er nu 3 een roosj op mijn schouderblad een tribal op mijn onderbeen en de naam van mijn dochter op mijn voet (die staat in mijn album). ik ben nu al aan het na denken waar de naam van mijn tweede kindje komt. of ik doe hem van mijn voet door trekken naar mijn been of op mijn pols.
Ik heb een tribal op mijn onderrug, mijn man zijn naam in chinese tekens op mijn rechteronderbeen buitenkant en sinds maart Keano op mijn rechter pols. Ik vind hem echt super mooi en de minst pijnlijke ook. Mijn man heeft Keano op zijn rechter onderarm laten zetten zoals bij Eminem. Ook in sierletters. Ga proberen een foto toe te voegen in mijn album maar ze zijn nogal wazig. [/img]
Ik krijg er geen foto op! Mijn programma om te verkleinen gaat niet! Bij mij is het lettertype Vivaldi.
Thnx mvjason! Zit serieus te denken aan het tattoo... maar ik wil niet dat het een impulsieve beslissing word, dus effe laten bezinken
en ik weet niet of mijn werk er achter staat. in de winter hebben we lange mouwen aan, maar s'zomers hebben we polo's aan