Tattoo: black and grey flowers

Discussie in 'De lounge' gestart door Username, 17 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Username

Username Niet meer actief

MamaG ben benieuwd naar je tattoo en waar je die hebt laten zetten :)

2. DutchDiamond

DutchDiamond Niet meer actief

3. MamaG

MamaG Fanatiek lid

24 mei 2008
    1.298
    0
    36
    Omg Nijmegen
    Haha, zo denk ik er ook over. Maar de meeste mensen willen het liefst niet te ver reizen. Ik laat mijn tattoo's zetten in Groesbeek bij The mean machine.

Dit is mijn tattoo(nog niet af). Heb je misschien een beetje een idee wat hij kan. Al is deze dus wel in kleur.

4. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    Mooi!!

5. MamaG

MamaG Fanatiek lid

24 mei 2008
    1.298
    0
    36
    Omg Nijmegen
    Op zich wel mooi, vind het alleen apart dat je een afspraak kan maken via de mail. Normaal gesproken moet je daarvoor toch echt wel langskomen.

6. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    Heel mooi!
    Ik vind alleen wel dat als je je tattoo realistisch wil en zeker met bloemen, kleur het dan ook wel echt realistisch maakt (maar moet wel je smaak/style zijn).

Bekijk bijlage 389322
    Bekijk bijlage 389323

7. Username

MamaG, wauw! Wat moet er nog aan gebeuren?

Gijsje waar ga jij heen?

Het maken van een afspraak per mail staat mij ook een beetje tegen. Maak het liefst van tevoren kennis. Je zit toch uren bij elkaar en dan vind ik het fijn om te weten of dat qua gezelschap aangename uren zullen zijn ;)

8. Kaila

Kaila Fanatiek lid

7 mrt 2014
    1.593
    215
    63
    Toevallig heb ik na bijna 2 jaar wachten aanstaande 3 mei een afspraak met Maaika! Ik vond het ook een beetje vreemd dat ik niet van te voren langs kon komen, maar ze vertelde dat ze aan de hand van foto's werkt. Dus van te voren heeft ze wel beoordeeld of mijn foto's en plek haalbaar waren.
    Ik heb nu een beetje zoiets van: ik zie het wel! Ze is nog steeds degene die ik het mooiste werk vind maken. Mocht ik er op de dag zelf geen goed gevoel over hebben gaat echt die naald niet in me! Maar dat komt vast wel goed. :)

9. Bootsje

Bootsje Fanatiek lid

12 jul 2013
    1.228
    0
    36
  10. MamaG

MamaG Fanatiek lid

24 mei 2008
    1.298
    0
    36
    Omg Nijmegen
    De binnenkant moet nog dicht. Ik moet donderdag weer, zal daarna nog even een foto plaatsen van het geheel :)

Bij mijn tattooshop moet je eerst langskomen, dan wordt er besproken wat je ongeveer wil. Dan gaan ze het ontwerp maken. En dan ongeveer 2 weken van tevoren moet je langskomen om het ontwerp goed te keuren. Vind je het dan niet helemaal goed, dan passen ze het natuurlijk weer aan.
    Dat vind ik toch een stuk prettiger dan dat ik het via een mail moet doen.

11. ShineBright

ShineBright Fanatiek lid

29 jan 2014
    2.251
    670
    113
    Dat is bij Manolo ook mijn vriend wist op voorhand nog niet goed wat hij als sleeve wilde dus eerst afspraak voor ideeen en zijn arm afmetingen opnemen en aan de hand
    daarvan ging hij tekenen en volgende afspraak goedkeuren en bijschaven en evt beginnetje maken.

username wat ik wel weet is dat Manolo ook nog bij een shop in Noord Holland werkt. Dacht in Haarlem maar kan ook Alkmaar zijn. Haha maar is misschien makkelijker qua reistijd. Al vind ik ook dat je voor iets moois best mag reizen ja!

12. MamaG

MamaG Fanatiek lid

24 mei 2008
    1.298
    0
    36
    Omg Nijmegen
    Ja, dat is ook niet meer dan normaal. Ik snap echt niet dat iemand aan de hand van een mail kan bepalen hoe of wat... Dit zou dus voor mij bij voorbaat al een afknapper zijn.

13. Username

Hoe mooi Maaike's werk ook is, maar dat is voor mij een reden om niet voor haar te kiezen. Vind dat geen fijne manier van werken.

Fijn dat Manolo ook af en toe in Haarlem of Alkmaar werkt. Dat zou perfect zijn :) heb hem gemaild, hoop dat hij gauw reageert. Hij zal wel een megawachtlijst hebben vrees ik!

14. ShineBright

ShineBright Fanatiek lid

29 jan 2014
    2.251
    670
    113
    Het is een spanjaard dus alles moet wel in het Engels ;) weet niet of je dat gedaan hebt maar zijn Nederlands is niet zo goed. Je kan hem op FB toevoegen en dan privebericht sturen weet dat hij dat vrij snel beantwoord. Het is echt een pietje precies en perfectionistisch in zijn werk en neemt wel echt de tijd vond mijn vriend weleens vervelend maar ja met dat werk moet het ook perfect zijn natuurlijk.

15. Username

Zoiets dacht ik al, dus had voor de zekerheid maar in t Engels geschreven. Oh man, ik ben zo benieuwd! Als ik zijn werk zo zie is hij de man die ik zoek :)

16. CindyJessie

CindyJessie Bekend lid

21 mei 2012
    802
    15
    18
    Ik zocht hetzelfde als jij. Ik ben uitgekomen bij Celio, een Braziliaanse tatoeëerder.
    Hij zit in Amsterdam. Misschien een tip om in je achterhoofd te houden.

Hieronder een voorbeeld.

Bijgevoegde bestanden:

17. MamaG

MamaG Fanatiek lid

24 mei 2008
    1.298
    0
    36
    Omg Nijmegen
    Ik denk dat je dan echt wel een hele mooie tattoo krijgt als ik zijn werk zo zie ;) Hou je ons op de hoogte?

18. Kaila

Kaila Fanatiek lid

7 mrt 2014
    1.593
    215
    63

Ik snap je heel goed hoor, waarom Maaika een afknapper is. Ik vond dat ook echt een groot minpunt van haar...
    Spannend joh, dat je gemaild hebt! Ik hoop voor je dat je er terecht kan! Hou ons op de hoogte!

19. Username

CindyJessie, mooie tattoo hoor. Is die van jou?

Ik houd jullie op de hoogte en zal tzt een foto plaatsen van het eindresultaat :)

20. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Tattoo joey :)

Deel Deze Pagina