Tattoo: black and grey flowers

Discussie in 'De lounge' gestart door Username, 17 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
  2. ShineBright

ShineBright Fanatiek lid

29 jan 2014
    2.251
    670
    113
    Nou blij om te horen dat het zo snel gelukt is en dat jullie samen gaan kijken hoe of wat. Moet wel zeggen dat hij niet heel snel werkt hoor, hij is heel netjes en precies dus dan weet je dat ;) hij neemt zeg maar de tijd!

3. ShineBright

ShineBright Fanatiek lid

29 jan 2014
    2.251
    670
    113
    Welke shop ben je eerst geweest dan in S'dam?

4. Username

Username Niet meer actief

Ja dat hoor ik vaker over hem. Liever dat dan dat hij het snel afmaakt ;)
    Kan me heel moeilijk voorstellen hoe er eruit gaat zien. Heb wel ideeën over bloemen enzo, maar hoe dat er in black and grey uitziet op mijn arm?

5. ShineBright

ShineBright Fanatiek lid

29 jan 2014
    2.251
    670
    113
    Is ook zo liever dat dan even snel snel.
    Maar ja zo loopt de prijs van je tattoo ook meer op he ;) of heb je geen uurprijs afgesproken?

Mijn vriend zijn tattoo heeft uiteindelijk heeeeeeeeeeel veel geld gekost. Daar hadden we flink van op vakantie gekund of een leuk autootje voor mij voor kunnen kopen. :D;)

6. Username

Jep. €140 per uur. Ik had gerekend op een fikse wachtlijst en dus ook langer de tijd om nog even door te sparen ;)

7. ShineBright

ShineBright Fanatiek lid

29 jan 2014
    2.251
    670
    113
    Zo zie je maar dat het ineens in een rap tempo kan gaan ;) de rest van de komende tijd maar niks meer kopen dan hahahah alles moet wijken voor de tattoo :D

8. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant

Je kunt er wel langer van genieten dan van een vakantie of een auto :p

9. ShineBright

ShineBright Fanatiek lid

29 jan 2014
    2.251
    670
    113
    Dat is ook zeker zo en het is elke euro waard geweest maar ik kan dat weleens tegen mijn vriend gebruiken als ik bv iets voor mezelf wil kopen of doen en dat hij dan zegt zou je dat wel doen dan kan ik hem even duidelijk maken dat hij ook heel veel geld aan zichzelf heeft uitgegeven en dan is hij gelijk stil :p

10. Username

Je snapt waar ik nieuwsgierig naar ben hè? ;)

11. ShineBright

ShineBright Fanatiek lid

29 jan 2014
    2.251
    670
    113
    Hoeveel het hem heeft gekost zeker?!

12. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Haha, je lijkt op mijn man ;)

13. Username

#73 Username, 14 mei 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 14 mei 2014
    Jep. Die sleeve is zo ontzettend gaaf! Wauw...

Edit: gewoon nieuwsgierigheid hoor, niet beledigend bedoeld ofzo

14. ShineBright

ShineBright Fanatiek lid

29 jan 2014
    2.251
    670
    113
    Geeft ook helemaal niet vind er ook niks beledigends aan hoor als je dat vraagt. Maar ongeveer rond de
    € 4800,-- :$:$

Daarom was mijn vriend er af en toe niet zo blij mee dat hij zo pietje precies was want zo werd het alleen maar duurder.

Maar ja nu voelen we er niks meer van hoor hahaha en het gaat in etappes dus na elke sessie moest hij wat aftikken en niet in 1 keer dat bedrag dus dat was nog te overzien.

En als je het bekijkt dat het voor altijd op je lijf zit dan is het niet zo duur en soms mag je jezelf weleens verwennen toch ;):D

15. Username

Oef... Dat is een hoop geld inderdaad. Maar die sleeve is prachtig!

Ben een beetje in twijfel: eind mei door laten gaan of toch verzetten naar september. Dan heb ik vakantie én nog even wat extra tijd om verder te sparen. Als we eenmaal beginnen wil ik niet tussendoor een tijd moeten wachten tot ik weer geld bij elkaar heb. Manolo is geen goedkope jongen ;)
    Daarbij komt dat ik nu begin met mijn nieuwe baan. Als de tattoo gezet wordt zit ik nog middenin m'n proeftijd. Ik lig niet wakker van wat ze vinden van een tattoo. Maar herstel duurt langer bij mij ivm aandoening en medicatie. Wil niet minder kunnen presteren daardoor.

16. ShineBright

ShineBright Fanatiek lid

29 jan 2014
    2.251
    670
    113
    Wat je kan doen is het eind mei door laten gaan zodat je wel al weet wat het gaat worden en dat hij verder kan met tekenen en dan september gaan beginnen met de lijnen. Dus dat je eind mei een wat kortere afspraak maakt maar of dat handig is weet ik niet want je woont ook niet om de hoek natuurlijk.

Maar als je het gewoon in 1 keer wilt combineren dan zou ik wachten tot september. Dan ga je ook weer naar de winter toe en kan je tattoo klaar zijn voordat het weer mooi weer wordt. Dus goed tijd om te genezen enzo.

17. Username

Ik zal het eens met hem overleggen. Benieuwd wat hij zegt. Qua reizen maakt t mij niet zoveel uit. Het is een klein uurtje met de trein. Heerlijk, muziekje aan en naar buiten staren ;)

Ben druk bezig met verschillende bloemen combineren en composeren. Leuk :) alleen ben ik niet handig met computers en we hebben geen printer. Is er een programma (heel makkelijk aub) waarin je foto's kunt knippen en plakken tot een geheel?

18. MamaG

MamaG Fanatiek lid

24 mei 2008
    1.298
    0
    36
    Omg Nijmegen
    Dat vind ik wel veel geld voor iemand die heel erg langzaam werkt eerlijk gezegd. Ik betaal ook niet weinig in het uur, maar mijn tatoeëerder werkt wel door.
    Meestal wordt de prijs wel wat aangepast aan de snelheid.

19. MamaG

MamaG Fanatiek lid

24 mei 2008
    1.298
    0
    36
    Omg Nijmegen
    Sodeju zeg! Nou vind ik het echt een prachtige sleeve, maar dan ben ik toch wel van mening dat er ook andere tatoeërders zijn, die dezelfde kwaliteit leveren en waar je dan de helft minder kwijt bent.

20. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Ik heb soms het idee dat je ook vaak wel voor een naam betaald ;)
    Zelf betaal ik 100 p.u

Deel Deze Pagina