Wat vinden jullie een goede zelfbruiner? Ik gebruikte de gel van Clarins en ben daar eigenlijk erg tevreden over maar ik vind 28,- toch wel erg prijzig... Iemand tips? Zijn de zelfbruiners van drogistmerken ook oké of is het toch beter wat meer geld uit te geven? Ik ben echt héél wit dus ik heb wel een goede zelfbruiner nodig, niet zo'n Dove bodylotion die heel lichtjes een kleurtje geeft.
Ik heb een paar jaar geleden die van Nivea gebruikt. Ook een bodylotion die een tintje geeft. Ik ben ook super wit (en dan vooral m'n benen.. ieks) en voor mij werkte het perfect!
Garnier bronzer spray. Vlekt niet , goed uitsmeren tot je huid droog aanvoelt. 17 euro kost het , ik gebruik het al jaren !! Geloof me , zonder blijven benen witter dan melkflessen. Dus zeer geschikt voor erg bleke huidjes!
Ik lees mee! Ik heb volgende maand een bruiloft in Italië en met dat waardeloze weer hier de laatste tijd heb ik echt nog van die melkflessen. Geen gezicht onder mijn jurkje!
Ik lees hier wel meer goede dingen over.. deze heb je in 2 tinten toch? Light en nog 1... Welke gebruik jij? Edit: volgens mij ben ik in de war met een andere en heeft deze helemaal geen 2 tinten, sorry
Ik heb ook al veel zelfbruiners geprobeerd, ook echt dure merken, maar toch steeds niet helemaal tevreden.. Sinds vorig jaar gebruik ik de bruin zonder zon van kruidvat, notencreme in een lelijk bruin flesje. Kost volgens mij rond de 3 euro, en het is echt goed spul! Hier van krijg ik na 1 keer smeren al een lichtbruin tintje, en na 2 keer echt al een mooie zon gekuste look Van Dove of Nivea krijg ik eerder een gelige huid, maar deze werkt prima. Ruikt heerlijk, en ja na een paar uurtjes krijg je dat aparte luchtje wat aan alle zelfbruiners zit. (dat is volgens mij gewoon het "bruiningsproces" wat je ruikt, vroeger ging ik wel eens onder de zonnebank, en dan rook dat precies zo) Ik zou zeggen probeer het eens voor die paar euro. Ik vind het alleen jammer dat de verpakking zo schuwlelijk is
Ik heb toevallig het weekend bij mn schoonzus een spray tan geprobeerd uit een flesje. En moet zeggen dat ik die wel heul goed vind. Hij is alleen duur en weet de naam ff niet meer haha.
Mag ik vragen wat jullie allemaal bruin maken? Benen, gezicht,armen, rug, of maar 1 lichaamsdeel? Ik ga strx weer zonnebanken, maar in verhouding is dit goedkoper. Alleen mijn rug kan ik niet doen, in n bikini geen gezicht natuurlijk Hoe doen jullie dit?
Waarom niet? Je pigment kan een beetje anders reageren, maar tis niet schadelijk ofzo hoor. Het dringt immers niet door, het legt een laagje.
Ik heb die van Loreal gekocht maar moet nog gaan beginnen met smeren. Ik smeer altijd mijn onderbenen. Eerst maar eens mijn scrub zien te vinden
Ik gebruik Fizz van Fiji Blend Het is een zelfbruiner dat je opdoet voordat je net op de zonnebank gaat. Als je dan eenmalig eronder bent geweest ben je heel mooi bruin. Ik ben vanmezelf ook heel wit. Het flesje kost wel wat... maar ik vind het ge wel dig ! En ja ik heb het ook gewoon gebruikt terwijl ik zwanger ben, onder de zonnenbank. Gezicht 2 minuutjes onder de zonnenbank, en dan handdoek erover heen. Verder doe ik heeeel mijn lichaam insmeren behalve onderkant voet en handen oppassen. handen dus even goed afpoetsen voor je gaat zonnen