tattoo en piercing forum, wie ook?! :D

Discussie in 'De lounge' gestart door MamavanM1, 30 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ik zit dus inderdaad ook aan de Latijnse tekst te denken die jij op je rug hebt.. Alleen ik denk dat ik hem onder m'n borst of op m'n heup wil.. Iemand zegt dat is leuk? Ik hou van bijzondere plekken..

Ooh tattoos zijn zo verslavend.. :O

2. ladygaga

ladygaga Niet meer actief

6 tattoo's en een tongpiercing had er ook 1 in me navel maar die heb ik eruit gehaald vond ik niet meer mooi.
    Ik heb een ster binnenkant pols een orka binnenkant pols een orka op me onder rug een honden pootje en hoofd letter Q op me voet en heb op me onderarm een eenhoorn met Born this way

3. Nala010

Nala010 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.641
    1
    36
    Hier 6 tattoo's en een tongpiercing.
    Dubbele navelpiercing, wenkbrauw, neus allemaal er al jaren geleden uitgehaald ivm irritatie of niet meer leuk vinden.

Als de kleine er is, gaan we weer een mooie tattoo zetten, of er 1 uitbreiden met naam van zoon :)

4. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.155
    3.036
    113
    Nederland
    Toen ik 14 was heb ik met n naald mezelf getattoeerd hahah. Op mijn pols n enkel n kleine ster. Op mijn lies heb ik een hartje met wat eromheen (sierlijk).

Tattii van dochter en initialen opa en oma moeten nog komen:)

Piercings: Neus, tong, lip, trachus, boven in mijn oor, tepel en christina.

Wil ooit nog een nacelpiercing..:D

5. Missy79

Missy79 Actief lid

11 feb 2010
    449
    0
    0
    Hier 4 tattoos... 1 grote op mijn onderrug... Een M met bloem tussen schouderbladen... Tekst op mijn borst en sterrenbeeld op mijn pols.... Verder heb ik vd 6 piercings nog 2 in "gebruik"

:D

6. Chaii

Chaii Niet meer actief

Ik heb een tattoo op mijn buik en een tussen mijn shouderbladen. Verder heb ik momenteel alleen nog oorgaatjes. Heb heel wat piercings gehad, maar raak er na een tijdje toch vaak op uitgekeken.
    Binnekort ga ik beginnen aan een nieuw tattoo project en kijk er erg naar uit. Het word een hele grote, van mijn bovenarm overlopend op mijn rechtershouderblad en nek.
    Kan niet wachten! :D

7. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Ik heb een tongpiercing , lip piercing en navel piercing. Gewoon omdat ik het leuk vind ;)

Ik heb een tattoo in me nek naar me rug toe . Dit is een vlinder op bloemen met papa erin. Ik heb ook Carpe Diem tussen me borst en sleutelbeen. Dus niet op borst!! En heb op me onderarm Amor Vincit Omnia met twee M'en er doorheen.

Die van me papa is o dat hij overleden is en die tattoo betekend veel voor mij. Carpe Diem is pluk de dag en dat is me motto na dat ik me vader zo heb zien afglijden. En die op me onderarm hebben mijn vriend en ik samen. We hebben het heel moeilijk gehad en liefde overwint alles hè.

Ik had een afspraak staan om in me zij een indianen veer te zetten maar ik ben zwanger dus afgezegd. Die indianen veer is ook voor me vader en zouden me stiefmoeder en broertje ook zetten. Mijn broertje en ik groot in onze zij en me stiefmoeder klein op haar pols.

Op mijn pols komt zo de naam van ons kindje.

I love tattoo's en kan je vertellen je ziet ze bij mij bijna niet. Die op me rug/nek al bijna niet en als ik een knot in heb met een lager truitje alleen de bovenkant iets. Die boven me borst alleen bij sommige shirts en op me onderarm alleen bij korte mouwen in de zomer maar meestal heb ik een jasje aan (jasjes tik).

8. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Oh en ik had tot 2 jaar terug neuspiercing maar vond ik. Na 8 maar niet meer leuk ;)

9. noid

noid Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.245
    0
    36
    Tilburg
    Hier nog twee tattoo's, één sierlijke op mijn voet met letters van ons gezin erin. Verder een klein sterretje boven mijn borst, ter herinnering aan opa. De tekst 'live, laugh, love' komt op mijn rug, zou in november komen, maar toen bleek ik zwanger te zijn. Ook wil ik straks iets met de naam van onze zoon, maar ik weet nog niet wat en hoe.

Verder een tongpiericing, een traguspiercing, snugpiercing en een rookpiercing. 3 Helixen, maar die beschouw ik niet echt als piercings, zijn nl. gewoon geschoten. En in mijn oorlellen totaal nog 7 gaatjes.

10. Jeniyah

Jeniyah Niet meer actief

Heb een tattoo en heb twee keer een tongpiercing laten zetten en er uit eindelijk ook weer uitgehaald en een navelpiercing gehad.

11. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Ik heb 3 tattoos. Op m'n onderrug (tramp stamp):p in m'n lies en binnenkant van m'n pols.

Heb ook 2 piercings. Navel en een daar beneden. :D

12. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland

Wauw hoe bevalt die daar onder ?? :cool:

13. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Eehh bij me eerste piercing was k geloof ik 18... Daarvoor mocht ik ze niet haha en toen k 18 was zei ik, ma dat a ik doen! Haha
    Ben nu 22 btw :p

14. Salila

Salila Niet meer actief

Ik heb 3 tattoos (onderrug en beide polsen) en had vroeger 3 piercings (navel, tong en lip).
    Ga binnenkort weer een nieuwe tattoo laten plaatsen:D.

15. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Ik heb een tongpiercing gehad, heb hem eruit gehaald. Ik werd een professionele bolletjes slikker :D slikte iedere keer weer n bolletje door :p of beet een bolletje kapot.
    Heb er nu soms nog wel een beetje spijt van dat ik hem eruit gehaald heb :)

Ik wil wel over n aantal jaar een tatto op mijn rechter onderbeen.

16. mammievan2

mammievan2 Fanatiek lid

31 mrt 2012
    1.207
    0
    36
    Ik heb 4 tattoo's op mijn onderrug, voet, bovenarm en op mijn borst
    He 3 piercings gehad wenkbrauw navel en tong

17. MamavanEL

MamavanEL Niet meer actief

Ik heb de naam van mijn dochter op mijn rechterpols.
    Een ster op mijn voet ter nagedachtenis aan mijn 1e kindje.
    Een vlinder op mijn enkel, omdat ik heel veel met vlinders heb.

Komen er nog meer? Vast wel :)

Heb een trachus piercing, tepel piercing en tong piercing gehad.

18. sydneys

sydneys Niet meer actief

ik heb 1 redelijk kleine tattoo op mijn buik, rechts van mijn navel.

2 sterren in elkaar

waarom? tja ik was 18,...

spijt? nee zeker niet, ik hou van sterrenkunde
    mijn vriend heeft ongeveer dezelfde tattoo laten zetten op zijn arm en we gaan er een 3e klein sterretje bij laten zetten, ons zoontje is dan dat 3e sterretje

19. Jazziepooh

Jazziepooh Niet meer actief

Ik heb een tongpiercing, omdat ik dat leuk vond haha. Wil ooit nog wel een tattoo met de naam van m'n dochter.

20. Denise K

Denise K Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.230
    354
    83
    Vrouw
    Tepelpiercings zijn zo sexy. Helaas ga ik van het minste al knock (terwijl ik prima tegen naalden en bloed kan), dus dat lijkt me niet zo'n goed idee :)

Deel Deze Pagina