tattoo en piercing forum, wie ook?! :D

Discussie in 'De lounge' gestart door MamavanM1, 30 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland

Heeel goed. Heb er geen moment spijt van gehad. Geeft een extra stimulans zeg maar:) alleen paardrijden is wat lastig. Niet vervelend hoor:D

2. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Heb een navelpiercing gehad + een tongpiercing, helaas moest die eruit tijdens mijn neusoperatie, 2 dagen later was die dicht:(
    Iemand ervaring met voor de tweede keer zetten?
    Heb Sylvano in mijn nek staan en 3 zwaluwen op mijn pols.
    En wil er ook wel 1 daaronder maar durf niet deed dat pijn? Jennifer2106?

3. MamaR

MamaR Fanatiek lid

4 jul 2010
    3.420
    17
    38
    Ik heb 3 tattoo's, 1 tussen m'n schouderbladen en op allebei m'n enkels.. Nu wil ik graag nog de namen van m'n kinderen ergens zetten..

4. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Haha dan hebben wij dezelfde gok ik.

5. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Hoe zit het met intiempiercings + bevalling? Die piercings moeten er dan sowieso uit toch? (Hoorde dat er anders zo'n druk op kan staan en uitscheuren) En een tepelpiercing + borstvoeding?

6. MamavanM1

MamavanM1 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.347
    0
    0
    Overijssel
    Haha Tempusfugit, ik denk dat ik hard weg zou rennen, echt eng tattoos :D. nee gekheid, vind het echt heel gaaf!

Oh god, tepelpiercings, doet dat niet verrekte zeer?! :O doet me al zeer alleen als ik er aan denk!!

7. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.155
    3.036
    113
    Nederland
    Mijn tepel was te stug, dus die man moest al zn kracht gebruiken om hem te zetten. Dat deed echt PIJN omggggg. Maar was het wel waard:D

8. TempusFugit

Ja ik vond mijn tepelpiercing ook ontzettend pijnlijk. Volgens mij zelfs de pijnlijkste van allemaal, het was echt een hel..

9. MamavanM1

MamavanM1 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.347
    0
    0
    Overijssel
    Ooooohmygoddd!! vreeeeselijk :p hahahaha. alleen als ik er al aan denk dat die man zo hard moest drukken, hihi!

Ik ben echt geen mietje ofzo maar die krijgen ze er bij niet in!!! :D

10. TempusFugit

Ik heb nog wel wat leuks over mijn clithoodpiercing. Ik ga altijd bij een vrouwelijke piercer maar haar shop was heel lang gesloten vanwege verbouwing, dus ging ik naar een andere stad, bij een mannelijke piercer maar dat interesseerde me dus niet.

Nou, broek uit, ik ging liggen en die (Engelse) vent zegt: Wow, that's one of the neatest ones I've ever seen. Ik lag echt zo van.. eeeeehhhh ok.. :'D Super ongemakkelijk. Echt vreselijk haha.

Iemand anders nog verhalen over piercings/tattoos of misschien ongelukjes (ergens achter blijven haken met je piercings?), domme opmerkingen e.d? :p

11. MamavanM1

MamavanM1 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.347
    0
    0
    Overijssel
    Hahaha hilarisch, kan me voorstellen dat je even dacht van nou, keeedan!

Gelukkig dat het maar eventjes duurt en je die man niet weer terug hoefde te zien.. :p

IK heb geen gekke dingen gehad met mn piercings. Ja ik ging naar iemand thuis toe die mijn navelpiercing deed, en na de tijd kwam het blikje op tafel en er kwam een bonk groen uit :D

Maarja ik was toen 12 of 13 geloof ik, dus dacht wel ff ooh noh lekkur.

12. mnonc

mnonc Fanatiek lid

9 mrt 2012
    2.589
    0
    0
    Ik heb een navelpiercing. Gezet op mn 17e (nu 23), ik mocht m niet van mn ouders en dacht op mn 17e van ja nu wil ik m. kwartier erna lag ik er al.
    Overigens wel vaak blijven haken haha

Verder 2 tattoo's, follow your heart op schouderblad. Staat voor mn verleden. En de volledige voornamen van mn dochter op mn zijkant net onder mn bh. Binnekort komt er nog 1 bij achter in mn nek. Moeder en kind symbool, deze staat voor de band die ik hb met mn dochter. en ooit komt er nog een die staat voor mn ouders, denk op mn voet ofzo.

Mensen verwachten t niet als ik zeg dat ik tattoo;s heb haha en die gezichten ookals ik het zeg. ( ik ben er volgens de meeste geen type voor)

13. MamaG

MamaG Fanatiek lid

24 mei 2008
    1.298
    0
    36
    Omg Nijmegen
    Ik heb nu 4 tattoo's en in september heb ik de eerste afspraak staan voor mijn halfsleeve.

Verder in elk oor 3 gaatjes en eentje bovenin het rechteroor. Tongpiercing heb ik er al weer wat jaartjes geleden uitgehaald.

14. MissMama09

MissMama09 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.623
    0
    0
    Ik heb 3 tattoo's. Een op mijn voet een vlinder met versieringen. Deze heb ik 6 jaar geleden laten zetten voor mijn overleden moeder. Staat ook een ohm teken in de vleugel van de vlinder. Dan heb ik er een op mijn buik naar mijn ribben toe. Dat zijn lotusbloemen en cherry blossom. Is ern cover up van een tribal die ik op mijn 18e had laten zetten. En dan nog een op de binnenkant van mijn pols. De namen van mijn kinderen met versieringen. Mijn oudste zoon zijn naam had ik al laten zetten 3,5 jaar geleden en die van mijn dochter staat er sinds januari bij. Lijkt nu een geheel.

En ik heb al 10 jaar een tongpiercing gewoon omdat ik dat leuk vind

15. Partyrocker

Klopt! Mijn clithood moest er uit.

Daarmee kom ik dus ook op mijn schaamtelijke verhaal wat dat betreft.

Toen ik die piercing net had ben ik een keer het balletje verloren, dus weer terug naar de winkel om een nieuwe erop te laten zetten dus.
    Die had ze alleen zo strak aangedraaid dat ik hem er met geen mogelijkheid meer afkreeg. Op zich prima, want hij hoefde er toch niet uit. Tot aan mijn naderende bevalling dus. Inwendig onderzoek bij de gyn. en die zag mijn trots zitten.
    Die moest er dus uit, maar hoe!?

Uiteindelijk heeft mijn vriend hem met een vlechttang! doorgeknipt.
    Angstigste moment van mijn leven hoor. Ik was echt bang dat hij mijn gevoelige plekje eraf zou knippen :(.

16. sneeuwpop

sneeuwpop Fanatiek lid

11 feb 2010
    2.273
    0
    0
    ieuw en dan kom ik bij de gyno om een hechting te verwijderen terwijl ze dit doet zeg ik nog je knipt me in m,n sch.lip , nee hoor komt goed.
    dus niet madam knipt in m,n sch.lip en in de verwijsbrief naar de h.a staat mevr. bloede na deze ingreep lichtelijk !!!!!!!!!!!!!!!!!! maar zo voelde t niet :x

17. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland

Het was even pijnlijk maar het gaat zo snel. Dus viel het reuze mee. Daarna nooit last van gehad. Alleen maar plezier:D

18. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Dat denk ik ook :D.

19. Partyrocker

Werd jij niet verdoofd? Ik wel namelijk.
    Nam bijna haar hand nog mee, want ik schrok van het prikje...

20. naatasja

naatasja Fanatiek lid

17 jan 2012
    1.003
    71
    48
    Enschede
    Heb 3 tats. 1 op me vinger letter van me vriend. 1 achter me oor letters van mn broertje en mij. 1 op de pols mn ouders hun letters. En ben aan het kijken voor iets anders nu. Ohja piercings, tragus 1 in het midden van me oor conch ofzoiets heet die onder me lip tong en een tepel gehad.

Deel Deze Pagina