Niet echt gezien als piercing maar het is technisch gezien wel zo: aan elke oor 2 oordelen. Tattoo: eentje op mijn ringvinger, de naam van mijn zoontje. In september komt op mijn bovenarm nog een tattoo bij.
Hier alle piercings er intussen uit. Had tepel, tong, navel, onder mn lip, schuin onder mn lip, en een intieme. Tattoo's: Heb een sleeve op me ljnkerarm.. rechterarm een letter oo mn pols. Oo mn onderrug een tribal.. oo mn buik een wolvenkop.. op m,n voet / enkel rozen met een soort tribaltje.. op mn borstkadt 2 woorden 1links en 1 rechts. En een dermal anchor.. en nu komt er volgende maand nog een tattoo in mn nek bij
1 wenkbrauw piercing <-- That's my image linkeroor- 1 in oorlel en 1 boven in kraakbeen rechteroor - 3 in oorlol Morgen krijg ik m'n eerste tattoo op mijn pols. De naam van mijn dochter
Aaah Partyrocker, dat is echt mijn grootste nachtmerrie. :') Heb je 'm wel terug ingekregen achteraf of opnieuw moeten laten piercen? Bij mij werd het ook niet verdoofd trouwens.
Ik heb mn piercings er allemaal uit gehaald had een micro dermal, en een tong piercing. Tattoos heb ik allemaal met een reden.
Toen mijn mama na een half jaar te weten kwam dat ik een tattoo had (ze hadden em nog geen enkele keer opgemerkt!) zei ze: ben je bang dat je zijn naam gaat vergeten? na uiteraard negatief antwoord vroeg ze waarom dan... Sja en mijn broer dacht dat ik het zelf op mijn vinger had geschreven met een stift. Heb hem foto's van net na het zetten laten zien en er over geveegd en van dichtbij laten zien zodat ie echt wel kon zien dat het getattoeërd was... Haha
ik heb in totaal 4 tattoos.. 1 op mijn voet/enkel, 1 in mijn lies, een op mijn heup, en een op mijn zij (onder mijn bh bandje) piercings heb ik nu nog maar 2.. Ik had er 4. Ik had eerst een neuspiercing, tepelpiercing, navelpiercing en een intieme piercing. (clitoris hoedje) Nu heb ik mijn tepelpiercing en navelpiercing eruit gehaald ivm de zwangerschap. En die intieme piercing zal er waarschijnlijk ook nog uit moeten.. Maar dit wordt nog eerst beoordeeld door de vk.
Ik heb 3 tattoo's. De naam van me overleden zoontje, een dolfijntje en een tribal op me onderrug. En heb een tongpiercing en heb toevallig vorige week me navelpiercing weer in gedaan na 4 jaar. Moest hem wel weer even doorprikken. Heb vroeger ook een piercing in me wenkbrauw gehad, in me neus en bovenin me oor.
Ooooh vieze tang bij je 'plekje' zou ook even heeeel hard zweten. Gelukig ging t goed. Hihi ik wil ook zo graag tattooeren. Helaas mag dit nu niet. Anders was.ik al begonnen op mn vinders denk ik.. Klein stukje met sierlijke letters van ons gezin. Eigenlijk zojuist bedacht. Maar vind t wel gaaf. Over mn wijsvinger.
Ik heb er 1 bij mijn rechter enkel....zonnetje, deze heb ik op mijn 19e laten zetten gewoon omdat ik het leuk vindt. en afgelopen zaterdag op de binnenkant van mijn rechter pols de naam van mijn dochtertje in sierletters laten zetten.
Ik heb een neuspiercing en in ieder oor 3gaatjes. En ik heb een tattoo op mijn rechter schouderblad, 2vogeltjes op een sierlijke tak met onder de vogeltjes de namen van de kids, maar in de toekomst wil ik meer meer meeeeer!