Ons fototoestel heeft het begeven em aangezien we binnenkort naar Disney gaan, zijn w op zoek naar een nieuwe! We zoeken een compact toestel met minstens 14-16 megapixel en 18x optische zoom. Ook maken we graag korte filmpjes met het toestel. Wie heeft een goede tip?
Ik heb deze van Samsung nu een week en maakt echt hele mooie foto's! Samsung WB200F Wit | Foka Superstore
Kijk eens op de site van samsung! Ik heb me laten voorlichten bij een goede fotozaak.. Wij hebben een smart compact camera. Ik dacht model WB850F. Helemaal super! Super scherpe beelden, 16 megapixels, heel veel zoom, er zit wifi op dus je kunt als je een wifiverbinding hebt de foto's zo versturen, er zit een smart stand op, dus je hoeft dan niet zelf alle beste instellingen op te zoeken, dat doet de camera uit zichzelf! En nog tig andere functies... En niet geheel onbelangrijk, heel goed te gebruiken door een leek Edit: ook hele mooie HD filmpjes kun je ermee maken!!!
Ik heb de (roze ) Sony cybershot w730... 16.1 mp... optische zoom weet ik alleen niet... echt een super cameraatje! niet al te duur maar maakt mega scherpe foto's, panorama etc. Leve google optische zoom is niet genoeg hihi Megapixels: 16,1 Optische zoom: 8 LCD-scherm formaat (inch): 2.7 Groothoek (mm): 28
Oud-collega van mij uit de fotozaak raadt de Sony HX50 aan. Schijnt supermooie foto's te maken, ook met minder licht. Weet ook niet wat je budget is wat dat betreft... Sony Cyber-shot DSC-HX50V GPS specificaties -digitale camera's KIESKEURIG
Ik heb de Canon Powershot G12. Ben er erg blij mee! Filmpjes gaat goed, foto's maken met niet al te veel licht gaat ook erg goed. Maar het heeft maar 10.1MP. En de optische zoom weet ik niet. Is al wel een iets oudere.
Misschien een tip, er zijn ook compacte camera's die tegen een stootje kunnen en die tegen water kunnen. Wij hebben er een van Olympus (een oudere). Maar hier kun je hele leuke foto's mee maken, ook in het zwembad op vakantie en als hij een keer op de grond stuitert dan is er niets aan de hand.