Is goed Zal op de hoogte houden wanneer ik afspraak ed heb Als ze nu eerst terugmailen... dan kan ik al weer verder
Heb van de 2 shops een antwoord gekregen en heb nu beslist waar ik ga. Als het lukt dan ga ik maandagmiddag langs voor een afspraak!!
Ik heb ook nog nooit gehoord dat men moeilijk doet in de zorg om een tattoo. Wel bij banen dat je strak in uniform moet, zoals beveiliger. Mijn vriend moet namelijk altijd lange mouwen dragen...
Ja maar omdat je toch constant met mensen in contact komt, en nog niet iedereen vindt het echt aanvaard om tattoo te hebben/zien. Sommigen linken dat nog met de piraten of zo denk ik
Ik heb 3 tattoos en 1 daarvan is duidelijk zichtbaar (buitenkant pols). Mensen kijken er wel naar, vragen er ook soms een en ander over maar ik heb nog nooit klachten gehad. De zorg die ik verleen, wordt niet minder door mijn tattoo.
Ik heb niet alles gelezen hoor. Maar je kan toch gewoon een tattoo nemen die niet altijd zichtbaar is? Ik kan al mijn tattoo's verbergen, vaak als ik over straat loop ziet niemand er wat van en lijk ik tattoo loos. Terwijl ik aardig vol zit.
Topic niet gelezen. Maar ik ken wel een jongen, die op armen en benen helemaal onder de tattoos zit en die werk als verpleger in een ziekenhuis of verpleegtehuis. Geen probleem daar.
Ik kan me wel voorstellen dat niet elk bedrijf of instelling mensen aanneemt met tattoos op zichtbare plaatsen. Je bent een gezicht van het bedrijf, vertegenwoordigd hen. Niet iedereen (klanten) zijn ruimdenkend en vinden het een agressieve/ordinaire uitstraling hebben (ik deel deze mening overigens niet) en dat wilt een bedrijf niet altijd. Tsja hun goed recht toch? Echter doen ze er in de zorg bijna nooit moeilijk over volgens mij! Als je het echt graag wilt gewoon doen, je leeft maar 1 x!
Ja daarom was mijn twijfel ook. Mij maakt het zelf ook weinig uit, als ze hun werk maar goed doen, en geen vieze dingen of zo er op hebben staan En kan goed zijn, met de tekorten hier in de zorg, dat ze daar weinig problemen van maken. Hier zijn sowieso al véél te weinig verpleegkundigen/verzorgenden. dus als er dan al eentje komt, met bachelor niveau, waar ook serieus tekort van is, dan gaan ze waarschijnlijk niet heel kieskeurig zijn.
Nu ga je nog voor mij zijn Op mijn werk zou het niet geapprecieerd worden moest ik ze op m'n pols zetten. Ze hebben het liefst dat ze bedekt is, in de mate van het mogelijke. Vandaar dat die optie voor mij al afviel. Weet niet of je manlief z'n exemplaar al via mijn fb hebt gezien, daar zijn ze nu 4u aan bezig geweest. Moet nog een uurtje teruggaan. Denk dus echt niet dat ze 3u bij jou gaan bezig zijn hoor. Waar ga je ze laten zetten? (mag via pb )
Heb je op fb ge'pb't Ga het op zijkant ringvinger zetten (rechterhand, die tegen middelvinger aanligt)
Ik ging vandaag dus een afspraak maken hé, wel, ik kon uurtje later al Dit is ie: Bekijk bijlage 260529
Ja maar dat zien de patiënten niet hé Ging me meer om de zichtbaar gezette tattoo's Maar zoals ge post hierboven kan zien, heb het vanmiddag laten zetten