Tattoo geboorte kind

Discussie in 'Mama en gezin' gestart door Papallona, 17 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamaki

mamaki Lid

4 jul 2016
    91
    23
    8
    Je moet er inderdaad wel achter staan! klinkt misschien heel gek, maar als ik twijfel print ik uit wat ik wil hebben en leg het printje op de plek waar ik wil dat de tattoo komt.. zo kun je zien of je dit mooi vind.
    ik heb inmiddels 8 tattoo's en wil ook heel graag een sleeve (andere arm dan deze met geboorte datum).. Wat ik doe is dingen verzamelen die ik mooi vind, en dit aangeven bij de gene die de tattoo gaat zetten.. zij kunnen er vaak iets heel moois van maken, wat ook nog eens mooi aansluit en bij elkaar past!

T verhaal is iets langer geworden dan de bedoeling was :p

suus1983 en Tegeirian vinden dit leuk.
  2. dreumesje

dreumesje VIP lid

7 jan 2014
    7.565
    1.867
    113
    Vrouw
    Ik heb de naam van mijn oudste op mijn onderbeen, de naam van de jongste moet nog :D

3. manaolana

manaolana Niet meer actief

Misschien is een bedel enkelband wat voor je. Als je op Pinterest zoekt op bracelet tattoo zie je heel veel voorbeelden. Je kunt dan kiezen voor bedels met de eerste letter van de naam van je kindje en dat is makkelijk uit te breiden. Ook nog met bedels voor andere gebeurtenissen. Het is de plek die je wilt en je kunt de tattoo zo subtiel houden als je zelf wilt en hij is makkelijk uit te breiden.

4. manaolana

manaolana Niet meer actief

Ik ben heeeel benieuwd. Zou je hem via PB willen laten zien :oops:? Als je het liever niet doet snap ik dat ook hoor.

Mijn vriend heeft ook best veel/grote tattoos ik nog niets maar wil er zeker een als de kleine er is.

Deel Deze Pagina