ik geloof dat als je t voor 1 april ingediend heb dat je t voor 1 juni op de rekening moet hebben staan maar pin me er niet op vast
voor 1 juli moet geld binnen zijn. Mocht belastingdienst te laat uitbetalen dan ontvang je rente erover.
Klopt inderdaad voor 1 juli, wij hebben het ook al eens in mei al gehad en vorig jaar ergens in juni.
Ik kreeg 't vorig jaar in mei, en mijn zusje kreeg 't toen in juni. Ik dacht idd ook dat iedereen (die 't op tijd heeft aangevraagd) het voor 1 juli binnen moet hebben.
hier hebben wij het vorig jaar laat aangevraagd en toch gewoon snel gekregen dusss....hoe snel weet ik niet meer maar volgens mij binnen 2 maanden
ik gok zelf ook dat we t ergens in juni krijgen, eerst komt de brief en dan 2 dagen later staat t op de rekening.
ik zit ook de wachten heb al wel wel een brief dat ze het gaan rond maken. maar ik heb het geld nog steeds niet. wel erg jammer ik krijg namelijk een groot bedrag terug en daar wilde ik mijn auto van betalen dan hoef ik niet aan het spaar geld te komen
Wij gaan er een nieuwe keuken van kopen, dus zou fijn zijn als het iets eerder binnen was maar ja we wachten het wel af
ik zou iets terug moeten krijgen, maar heb nog steeds geen bericht wat ik nu ga krijgen. ben erg benieuwd ook de voorlopige teruggave nog geen antwoord:S