Ik heb de naam van mijn zoon op de voorkant van mijn pols Hij is in verbinding gezet met wat krulletjes en een vlinder naar de binnenkant van mijn pols, daar heb ik er 1 voor mijn overleden vader. Als er een tweede komt wil ik graag op mijn rechterboven arm twee klokjes (zag ze hier ook voorbij komen) met de namen, geboortedatum en tijd van de kids afgewerkt met wat rozen in schaduw/3d. En dan geen zwart maar wat afgewerkt met zachtere kleuren. Had ergens een mooi voorbeeld gevonden en gelijk opgeslagen op mijn telefoon
hier uit limburg.. maar ik wil sparen om bij alex een te kunnen laten zetten, hij werkt in gorinchem.. hij maakt echt kunstwerken !! (ken hem alleen van de foto's online, nog geen afspraak staan) kijk hier: https://www.facebook.com/media/set/?set=a.300092626712226.76870.114104711977686&type=3
Ik heb deze laten zetten de naam en geboortedatum is wel subtiel maar ik vind hem erg mooi over een paar weken word de naam en geboortedatum nog even bijgewerkt
Wauw, erg mooie dingen zitten er tussen.. Ik zou heel graag een orchidee (mijn lievelingsbloem) met de eerste letters van de namen van mijn kindjes willen. Toch eens goed over nadenken.