Hier ben ik het dan weer niet mee eens. Ze gebruiken niet maar een naaldje per dag hoor, dus als je het bij elkaar gaat optellen... En hoe kom je bij 4 druppels inkt dan? Bij mijn tatoo's zijn toch echt wel wat meer druppeltjes gebruikt En wat denk je van de rest van de spullen? Er worden niet alleen maar naalden en inkt gebruikt natuurlijk. En dan hebben we het nu alleen nog maar over de materialen, maar dan nog niet eens over de energie, tijd en creativiteit die er in gestopt wordt...
Oke, laat ik het zo zeggen. Aan spullen die je kwijt bent, dat is zo'n 5 euro per persoon. Dan heb ik het over o.a.; handen schoenen, naald, inkt, doekjes, alcohol, scheermesje. Mijn vriend tattöeërd zelf.. En ik heb het ook niet over per dag, maar per persoon! Per tattoo.. Tuurlijk gaat er tijd, energie e.d in zitten, maar ik vind sommige prijzen echt ronduit belachelijk! Ik heb in totaal 10 tattoo's, maar 2 die echt klein zijn. Laat ik zeggen 3 bij 4 cm voor die tattoo's heb ik 80 euro moeten betalen, terwijl er maar 10 min werk in heeft gezeten! En mijn verhaal vergelijk ik dan ook met de shop hier in de buurt! En de prijzen die mijn vriend heeft! Voor de kleine tattoo's die ik heb, daar zou mijn vriend zo'n 40 euro voor vragen.
Ik ben het met je eens dat 80,= voor een kleine tattoo best wel veel is, maar daar kies je op dat moment wel zelf voor natuurlijk. Er werd hier gesproken over 100,= wat jij teveel vond en dat is hetgeen waar ik het niet mee eens was waarom heb je de tattoo's niet bij je vriend laten zetten dan?
Ik wil het werk van jou vriend wel eens zien. Vooralsnog kan ik niet geloven dat het wat voorstelt. Sorry.
Ik kijk dat programma ok graag, erg leuk. Meestal zie ik het in de sportschool, dan ga ik altijd fietsen hahaha Ik ben er nog steeds niet overuit........wel dat ik er een wil maar nog niet waar. Ik twijfel want.........is een tattoo op je enkel ook nog wel leuk inde zomer als je 60 jaar bent. Dus we denken nog rustig verder. @ caruli, mooi!
@sjnauta... ik heb een streepjescode op mijn pols, ik had me ook eerst afgevraagd of ik dat over 40 jaar nog steeds leuk zou vinden. Toen bedacht ik me, ach, ik leef nu. hihi.
ik zie dit topic nu pas! heb toevallig 2 weken geleden een tattoo laten coveren... deze is nu veeeeeeeel mooier (en groter) k zal eens kijken of ik een foto kan plaatsen
die van mij koste maar 50 gulden, en hij si erg goed en mooi, oke heel simpel alleen zwarte belijningen, maar hij was vrijgoedkoop. (8 jaar geleden laten zetten)
Toen ik mn eerste liet zetten, kende ik mn vriend nog niet. Nu laat ik ze wel bij hem zetten en dan kost het me niets. Wel verslavend hoor Nee, ik snap waarom jij daar zo op reageerde, maar aangezien ik even keek naar de kosten van mijn tattoo's, daarom reageerde ik daar op, aangezien sommige shops echt veel vragen! Maar dat is mijn mening.
Dit is een tattoo die mijn vriend bij een kennis van ons heeft gezet. Die heeft daar 40 euro voor betaald.