Ja,vervelend hè! Mijn man zijn tattoo was nog niet af... En dan gaat Guus dood! Ik ga altijd bij Dutch Tattooz in Meerssen,bij Eric. Zat eerst in de Rechtstraat in Wyck. Niemand anders mag bij mij tattoos zetten,Eric is SUPER! Mooie strakke lijnen,mooie schone shop.
Nee had ik gezien Kampen toch? ,maar misschien kom je me bekend voor van dat je weleens winkelt in Zwolle ofzo. (werk in de binnstad) en anders heb je gewoon een bekend gezicht
Hij is best prijzig maar hoe meer je gaat hoe minder het kost hahaha! Ik krijg vaste klanten korting! Guus was super goedkoop maar Eric is zooooo veel beter dan Guus,zeker als je iets mooi strak gezet wil hebben. Denk aan 2-3 keer zo duur... Het kost wat,maar je hebt dan ook wat
Mooi! Maar voor mijzelf zou ik 'm te groot vinden kan je niet zo makkelijk verbergen voor mijn werk bv Heb jij een job, kan dit? Ik zit te denken aan binnen kant pols of bovenkant maar dat ik bv een horloge er boven kan doen. En dan bv allen voorletter
Bij die wat jij noemde nam niemand op. Heb net http://www.south-side-tattoo.com gebeld in valkenburg, en die zeiden allebei de tattoo's bijkleuren en Jelina's naam erbij tussen de 50 en 100 euro. Zaterdag om 16.00 heb ik een afspraak. Aan de TS Sorry voor het off topic gaan.
Hij is gesloten vandaag South-side is ook goed,is Eric zijn broer trouwens. Succes! Sorry TS! Ons riedeltje is voorbij
echt een mooie ik wil ook heel graag een tattoo laten zetten met de naam van onze zoon. maar eerst maar eens een leuke naam vinden en bevallen hihi.
Mooi hoor! Ik vind het heel bijzonder, al heb ik zelf niks met tatoos. Vind het wel een mooie gedachte dat je op die manier altijd je kinderen bij je lichaam houdt. Ik zou ze op mijn onderbuik zetten, als ik een strakke buik had
Ik vind het ook mooi. En ik ben ook tatto fan. heb er al 8. en nog niet klaar. ik heb zelf een tatto op me borst. met de namen van de kinderen.
LOVE IT! Ik wil binnenkort ook nog gaan! Zou in december al gaan, maar is toen door mijn zwangerschap niet doorgegaan. Tja, nu ben ik niet zwanger meer, dus hij wordt vast snel gezet Ik ga voor de binnenkant van mijn pols, en dan de naam van Vigo 8)