erg mooi! ik zit zelf ook al een tijdje te denken aan een tattoo erbij met de namen van de kids, maar ik weet nog niet waar! (heb al 3 tattoos).
Mooi! Hier ook al 2 tattoo's en ik wil heel graag een derde met Elian zijn naam. Heb al een ontwerp in gedachten en tattoo komt waarschijnlijk op mijn enkel te staan... Maar daar ben ik nog niet helemaal over uit.
Wauw mooie tattoo zeg! Heb er 2 en van de zomer als buikie weer strak is komt daar een tattoo bij met de namen van de boys. Kadootje van hubbie, die zelf ook dolgraag wilt maar het steeds uitsteld
Mooie tattoo! Wil er ook 1 met Sasha dr naam. Het zit al in mn hoofd. Nu eerst sparen. Ik wil een grote tekening op de bovenkant van mijn rug, met haar naam erbij en geboorte datum.
ik ben ook een liefhebber van tattoo`s,ik heb er nu 4 maar zou ook graag van mijn kinderen willen. maar ik heb er 4,zou niet graag een tattoo hebben met allemaal namen, dus hoe ikdit nu moet oplossen?
Ben ook helemaal gek van tattoo's! Heb er nu 9 en als het aan mij ligt komen er nog meerdere bij! Liefst niet op al te veel zichtbare plekken i.v.m. werk!
Eerste wat in me opkomt, is een klavertje 4 in zwart/grijs-schaduw tinten, met in elk blad de eerste letter van de naam, en dan in plaats van een lijntje om de bladen, een lijntje van de geboortedatums ofzo... Snap je wat ik bedoel
ik ben blij dat je snap wat ik bedoel, het is niet de bedoeling dat ik vier tattoos gaat zetten met namen en datums.... maar als ik net zoalsjij het zeg een tattoo voor allevier mijn kinderen vind ik toch net wat mooier! maar thanks voor je idee!
ben blijj dat je het idee leuk vindt Kwam ineens in me op en dat met een jengelend kind op schoot, hihi.
Mooie tattoo's dames. Heb er zelf niet een helaas. (Durf niet wel al met al 6 keer gepierced, maar ach )
dit vindt ik nou top zeg. Ik heb zelf 1 grote op mijn kuitbeen, 1 op mijn schouderblad,en sinds afgelopen woensdag 2 op beide bovenarmen, en de volgende voor op mijn andere kuitbeen staat gepland voor 30 mei waarna ik voor mezelf nog 2 plekken over had (andere schouderblad en onderkant rug ) ik heb trouwens alleen maar grote (groter dan gehele hand zeg maar ) maar dit heb ik nog niet eerder gezien, en moet zeggen dat ik het ontzettend wijs vindt, en gelijk in mijn achterhoofd zoiets had van he, ik heb na mijn been niet 2 maar 3 plekken over hahaha mooi hoor, echt heel erg mooi meid. als je het niet erg vindt sla ik je foto even op
hoi hoi die laatste is ook super gaaf zeg ik hou van de zwarte tribals met de felle kleuren maar ook portretten vind ik prachtig mijn indiaan te zien in de vlinderlounge is gezet door pit tattoo hij is gewoon super tekent gewoon uit de losse hand groetjes nathalie
i love it! The only difference between tattooed people and not-tattooed people is that tattooed people dont give a shit that you dont have tattoos mirell
je bedoelt pit uit groningen? mijn vader is deze week net bij hem geweest, op sommige plekken lukt het hem zelf niet om hem zelf te tatoeeren he haha dit is mijn vader met me kleine mannetje
Jee wat een reacties ! (okee ok wat berichten offtopic whahah) Bedankt allemaal! En ook leuk om andere foto's te zien. @Mirel: die tekst heb ik ook op mijn hyves staan goed he! Over werk: ik werk op het moment niet,ik blijf beuwst de eerste 4 jaar van mijn kids thuis. Ivm toekomstig werk wilde ik ook eerst een armbandje zetten,zodat je er een horloge over kon doen. toen ik eenmaal daar was zag ik al snel dat ik dat toch wat te standaard en wat te "braafjes"voor mij vind Dan zoek ik wel werk waar het wel kan,of draag ik lange mouwen,so be it! Ik ga nu all te way
Ik zou ook wel een sleeve willen. Echt wel gaaf.. Heb alleen geen sleeve geld.. En qua werk.. Ik ben zelf ook thuis bij Sasha. Maar ben rij instructeur en wil misschien aan de slag als vrachtwagenchauffeur in de toekomst. Dan maakt het eigenlijk niet echt veel uit.