tattoo laten zetten namen dochters

Discussie in 'De lounge' gestart door allwoman, 15 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Ik ben ook gek op tattoos, zie hier allemaal erg mooie voorbij komen. Ik heb er nu zelf 4 en wil er graag nog 1 met Mason's naam erin:

Hieronder mijn meest recente tattoo (overigens heb ik mijn trouwjurk aan)

2. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    erg mooi hoor,mooie plaats ook!

3. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Dankje :D zie alleen net dat de foto iets onscherp is, maar ach gaat om het idee :)

4. BoBam

BoBam Niet meer actief

mijn grootste is over de hele zijkant van mijn been.
    zal vragen of mijn vriend straks een foto wil maken, of misschien heb ik er nog 1 met mijn dikke buik haha
    ja ja gevonden, wordt nodig tijd voor een nieuwe foto haha

wat was dat zwaar in de zomer haha

5. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    erg mooi, ik heb zelf de naam van mijn dochter (ook noa) op mijn voet staan. foto staat in mijn album.

6. kvptje

kvptje Fanatiek lid

31 dec 2006
    1.156
    1
    0
    huismamma!!!
    Vlaardingen
    Erg gave tattoo's dames!

zelf heb ik er 6 waaronder ook de namen van onze meiden op mijn polsen (staan ook in album)

7. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België

Die is echt mooi!

Ik wou ook nog even zeggen dat je er volgens mij helemaal super hebt uitgezien op je trouwdag! :D

8. 4days

4days Niet meer actief

Ik wil ook een tattoo met Vince, wil m al maanden heel graag! :D Liefst op mn enkel. Maar nog een tijdje wachten, voor de zekerheid... ;)

9. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    Mooie tattoo's hoor allemaal!

Ik heb toen mijn zoontje 3 maanden was ook zijn naam laten zetten (mijn eerste tattoo) en ben nu helemaal verslaafd :p
    Heb er inmiddels 4 (had al wat piercings maar dat zijn er ook meer geworden :p)

Zal eve een foto ervan proberen hier neer te zetten

10. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder

Moet nodig er eens een nieuwe foto van maken want ik heb er alleen foto's van dat hij net gezet is :p

Ik heb nu momenteel 4 tattoo's en 14 piercings en dat worden er nog wel meer!

11. Veraenroy

Veraenroy Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.019
    0
    0
  12. girlpower mama

girlpower mama Actief lid

6 dec 2006
    258
    0
    0
    Assistent filiaal manager
    Amersfoort
    Op me enkels vondt ik het zeerder doen. maar iedereen heeft een andere pijn grens. Maar lekker is anders.

Wie mooi wil zijn moet pijn lijden.

13. girlpower mama

girlpower mama Actief lid

6 dec 2006
    258
    0
    0
    Assistent filiaal manager
    Amersfoort
    Dank je wel.

Nee hoor is niet erg.
    Ik ben er ook erg tros op me tatto.

14. niva

niva Fanatiek lid

16 nov 2006
    2.300
    0
    0
    lvg begeleidster kinderen/jongeren
    TS ik vind je tatoo erg mooi! Vind jou ook een mooie meid om te zien trouwens! En zo zag ik nog een aantal tatoo's bij hele mooie mama's ...wie zei dat tatoo's ordinair zijn? ;) Jullie zijn prachtig!

Ik wil er ook graag nog eentje, erg graag boven op mijn voet en dan rond mijn enkel omhoog. Het liefst een japanse bloem (of orchidee ofzo) en dan ergens de naam van mijn dochter verwerkt..maar ik heb nog geen idee hoe ik dit mooi vorm kan geven..maar dát het gaat gebeuren is een ding wat zeker is!
    het liefst deed ik een over mn hele onderbeen, maar daar word ik door o.a. vriendje van weerhouden..

15. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    hey hey

jaaa natuurlijk bedoel ik pit uit groningen hahaha

knuffel nathalie ;)

16. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    kijk,dat is nou lief! ;)
    we rock whahah :)

mooi hoor zo'n japanse bloem!

17. MamaG

MamaG Fanatiek lid

24 mei 2008
    1.298
    0
    36
    Omg Nijmegen
    Leuk hoor. Ik zelf zou alleen ook niet zo gauw voor die plek kiezen, maar gelukkig zijn we niet allemaal hetzelfde. Ik kan ook niet wachten om weer een tattoo te laten zetten. Ik krijg helemaal de kriebels... Haha.
    Ik ga van de week gelijk maar even langs om te vragen of er wat ontworpen kan worden :) Heb er overigens ook al 3, waarvan er 2 behoorlijk groot zijn, maar kan altijd groter.

ben je trouwens niet bang dat als je een sleeve zet, dat deze dan wegvallen?

18. niva

niva Fanatiek lid

16 nov 2006
    2.300
    0
    0
    lvg begeleidster kinderen/jongeren
    Ja een sleeve vind ik zeeeer mooi ook, *respect* voor de dames die dat durven! Vind t heel stoer..en belachelijk dat je daar op afgewezen zou kunnen worden in een sollicitatiegesprek trouwens (maar helaas wel waar)

19. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Kijk nou....loop al weken met t idee rond om zo'n tattoo te laten zetten. Blijk ik dus duidelijk niet de enige.
    Ik wil al vanaf mn 16e een tattoo maar heb er nog steeds geen. Kon maar niet beslissen WAT dan wel en waar.
    Ik weet nu inmiddels wat...juist iets met mn kids wat ik zelf wil ontwerpen/tekenen (mn man vond dat ik mezelf zou moeten schamen als ik dat niet deed met mijn talent voor tekenen.. :)) ...maar waar en hoe? Pfff... Vind het zo moeilijk want ben zelf best n erge pietje precies en t moet dus echt wel HELEMAAL naar mn zin zijn. Hopelijk duurt t niet nog eens 16 jaar om dat dan weer te beslissen :)
    Vind de tattoos allemaal erg mooi en die van de TS erg leuk alleen zou ik hem ook niet daar gedaan hebben idd.
    Weet iemand nog n goeie shop omgeving Aalsmeer, waar ik aardig te woord gestaan zal worden als ik ideeen enz heb (ivm mn perfectionisme) voor mn tattoo?

20. Veraenroy

Veraenroy Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.019
    0
    0

Deel Deze Pagina