oh ja ja ja ik wil ook al een hele tijd naam van mijn meisje op mijn enkel maar ja nu zwanger dus wacht ff en dan straks gewoon allebij de kids haha heb al wel wat ik wil klein zwart paardje met haar naam. ze is geboren in het jaar van het paard dus vandaar! en ja zou heel graag nog een tattoe willen met libelle achter op mijn onderrug, zo net boven billen me man zegt, ja maar das toch geen mooie plek kan je er zelf niks van zien tja ehm....... en ja wil ook al heel lang een eekhoorntje op mijn arm maar heb nog steeds niet een voorbeeld van hoe ik hem dus wil hebben ( ja in mijn hoofd wel maar ja nu nog op papier he LOL ) moet zijn alsof ie in mijn arm klimt zeg maar maar goed grote plannen en ja zal dan uiteindelijk toch eerst maar moeten kiezen welke eerst en dan ook nog eens flink sparen. mijn broer heeft inieder geval een hele goede vriend die tattoes zet dus adresje heb ik ook al ( nou ja ga gewoon bij mijn broer in de auto zitten dan en hij brengt me LOL hahahaha) alle 3 mijn broers hebben tattoos trouwens en mijn mams ook die kreeg van mijn jongste broer een tatoo voor haar verjaardag! groetjes en leuk topic zo met al die voorbeelden!
@ Ts: Geef je trouwens nog steeds borstvoeding? Want dan mag je toch helemaal geen tattoo zetten? Tenminste bij mijn shop doen ze het echt niet.
= onzin, reden dat ze geen tattoo zetten als je zw bent is dat mochten ze per ongeluk door de huid heen gaan je kleine er iets van mee zou kunnen krijgen maar met bv zeg, kom op, dan kun je zelf helemaal niets meer eten of doen, wat wbt eten eet je vaker meer schadelijker dingen dan er ooit binnen zou kunnen komen dmv een tattoo hoor.
Haha, mijn gedachten. Heb al 3 tattoos en zou ook wel de namen van mn kids willen. Maar ik heb best veel kids, haha. 5e komt eraan. Heb ook nog geen oplossing bedacht.
Dat is apsoluut geen onzin! De kans op infecties en afstoting van de tattoo is vele malen groter als je bv geeft. + ziekten kunnen zich zo veel makkelijker door je lichaam verspreiden en infecties loop je dan ook veel sneller op. En een tattoo word op 1/1,5 mm in je huid gezet als ze er dooreen prikken is dit een hele grove fout en dan heb je een hele slechte tattoeërder! De hormonen van de zwangerschap en bv stoten namelijk vrijwel alles af om je beebje te beschermen en daarom word het ook niet aangeraden om je te laten piercen/tattoeëren in die tijd (min 2 maanden wachten na bv en bevalling/zwangerschap). Voor het ongeboren beebje zal het niet echt kwaad doen maar als je een infectie krijgt kan dat via je bloed bij de beeb terecht komen en dat kan permanente schade aanrichten. In de nieuwe wetgeving rond tattoeëren en piercen van de Ggd staat ook dat je niet mag piercen of tattoeëren als zwanger bent of bv geeft! Als je dat als piercer of tattoeërder wel doet kan dit je heel makkelijk je vergunning kosten,en het gaat je heel veel kosten om weer een goede naam op te bouwen en een vergunning te kunnen krijgen. Ik hou me veel bezig met de tattoo en piercing scene en veel mensen denken idd dat het onzin is maar als je goed navraag doet krijg je dus dit verhaaltje van je tattoeërder. De ggd regels zijn er niet voor niks! Edit: Tegenwoordig moet je een formulier invullen en daarop staan vragen over ziektes en zwangerschap en heb je 1 van de ziektes of de zwangerschap omcirkeld dan zet er niemand een tattoo bij je,vul je het papier in en verzwijg je een zwangerschap of ziekte dan kun je mocht er onverhoot iets mis gaan geen verantwoordig op de tattoeërder leggen want de formulieren worden in het archief van de shop gedaan (klant krijgt altijd een kopie mee met de verzorgingsinstructies) waar de shop inzage in heeft en de ggd ook. Zo loopt de zaak geen risico's ivm te jong een tattoo laten zetten of zonder toestemming e.d. (kopie van je id kaart word 1x gemaakt en sta je in hun bestand dan hoef je de volgende x het niet meer te laten zien maar het formulier moet altijd opnieuw ingevult worden).
over de sleeve: Misschien vallen ze idd wel weg dan,maar zou event ook een 3/4e mouw kunnen zetten Over bv en tattooIk geef nog volledig) Hier zijn veel tegenstrijdige berichten over.. Ik heb de ggd gebeld en die zeiden enkel dat het word afgeraden omdat er bij een eventuele ontsteking antibiotica gegeven zou meoeten worden en je mag niety elk soort daarvan omdat dat in je melk komt. Mijn tattoeeerder heeft het nog nooit eerder gehoord dat het niet zou mogen ,en hij heetf toch echt alle vereiste papieren in de shop hangen...ik heb dus het risico genomen.
hoi ik heb ook een tattoo laten zetten toen mijn dochter pas geboren was,op het moment mijn 3e tattoo. foto staat in mijn album p.s heb een panty aan hier dus het is wat wazig
Ik wil ook heel graag een tattoo met de naam van mijn zoontje. Omdat mijn man en ik slecht vruchtbaar zijn en een moeilijke medischemolen hebben doorlopen is het echt een wonder dat we Tygo hebben. Ik heb al 2 tattoo´s, een vlinder op mijn schouder die ik al 10 jaar heb en nog steeds blij mee ben En een tribal op mijn onderrug. De tribal is niet mooi en wil die ooit aanpassen. Maar ik vind dat Tygo een mooiere plaats verdient dan op mijn rug. Zelf vind ik op mijn enkel erg mooi, maar dat vind mijn man aso staan. Moeilijk moeilijk moeilijk. Ik heb een hele mooie gezien op de tattos on chicks hyves, ben erg verliefd op geworden. allwoman.........volgens mij kwam ik jou tattoo daar ok tegen, klopt dat?
Ik zou ook wel een tattoo willen van mijn dochter. Alleen niet letterlijk haar naam, maar iets symbolisch. Weet alleen nog niet wat. Ik heb al een tattoo op mijn schouder in chinese tekens: grootmoeder van moederskant en grootvader van moederskant. Oftewel opa en oma. Niemand weet wat er staat, maar ik wel! Kijk 's avonds ook wel eens Miami Ink op Discovery. Die vrouw Kat von D. Die kan mooi tattoeren. Vooral portretten!
Ja dat programma zag ik laatst ook een paar keer! Erg leuk om te zien, ook de verhalen achter de tattoo´s
Ik vind tattoos bij sommige mensen heel mooi maar durf het zelf niet en zou het ook niet willen. Mijn vriend gaat de namen van onze kids ook laten zetten op zijn borst!
ja leuk man ik ga als ik wel de 2e heb dan wil ik over mijn voet langs mijn been naar boven wel iets sierlijks maar de naam vand ekinderen er in verwerkt hebben.
Ik wil 2 gekruisde drumstokjes aan de binnenkant van mijn pols en dan de zin 'Faith lies in the ways of sin' ergen op mijn rug. Voor mijn dochter wil ik ook een tattoo, weet nog niet hoe of wat. En voor al mijn familieleden die overleden zijn, een muzieknootje.
Loop trouwens ook al tijden met t idee om een poezen pootje te laten tattoeren voor Rocha... (oid) god wat mis ik dat beest nog elke dag! Ook niet zo vreemd want heb dr 11 jaar gehad en ze was ALTIJD bij me als ik thuis was en er was zelfs n tijd dat ze met me mee ging om de kids naar school te brengen.
ik zit te denken om mijn volgende tattoo iets van japanse bloemen te doen met de naam van mijn aankomende kind, in mijn zij wil ik hem (als ik mijn buik weer strak kan krijgen).
Hahaha ik heb dit topic eens doorgelezen, maar volgens mij ben ik echt de enige die tattoo's niet zo mooi vindt Ik hou daar echt helemaal niet van.