Zie echt de schitterendste tattoos voorbij komen hier! Wordt er jaloers van Als straks nr 2 geboren is, ga ik serieus kijken naar een tattoo met de namen erin. Op mijn voet vind ik ook wel erg mooi. Heb er zelf 2, eentje op mijn boven arm(dolfijn) en een op mijn schouderblas (keltische zon)
Ik moet Fay ook nog een plekje geven, twijfel over enkel links buitenkant (links binnenkant staat Sam), of rechts binnenkant (rechts buiten staat een eerdere tattoo van een S vorm).. En dan nog een piepplein eendje op mijn schouderblad... moet het eendje en de S ook nog een keer opnieuw laten zetten omdat ze nu na ruim 10 jaar beginnen te vervagen
De reden dat ik twijfel over mijn enkel, is dat mijn zus in Mei gaat trouwen en ik super netjes gekleed ga. Ik heb dan een kort rokje aan en mooie schoentjes......staat een tattoo daar dan wel mooi bij..........
Schitterende tattoo`s voorbij zien komen! Mooi hoor meiden.. Ik heb nu een tribal van een paard op mijn enkel aan de binnenkant staan. Maar als straks de tweede uk geboren is wil ik graag voor de beide kids ook een tattoo, ben er alleen nog niet over uit wat..
Vanavond om 18.00 uur krijg ik ook een nieuwe tattoo erbij. Zo schattig,Tinkerbell. En in haar vleugels de naam van mijn dochtertje..
Ik heb ook gewacht met mijn tattoo op mijn rug na mijn bruiloft. Ik had een mooie jurk met blote rug en vond zo`n grote,zwarte tattoo net iets teveel van het goede voor die dag.
Iemand die uik ken heeft precies de zelfde (alleen dan ingekleurd en in spiegelbeeld van die jij gepost hebt)
Ik zet ze morgen of vanavond allemaal in mijn album. Mannetje moet eerst maar eens een paar fatsoenlijke foto`s maken..
Op mijn rug zit al een andere,deze komt aan de voorkant van mijn schouder. Een stuk onder mijn oksel en een stuk erboven. Vond ik wel apart