Ik had/heb 3 paarse sterren op mijn onderbuik. Ze zijn echt superlelijk geworden. Het zijn nu vallende sterren haha. Ik had trouwens alleen de belijning. Ik wil oooohook zo graag een tattoo met de naam van mijn dochter! Geef alleen nog bv en moet nog even sparen. Denk dat het een dure wordt hihi. Heb al een idee in mijn hoofd.
Ik vind 't af en toe belachelijk hoe veel ze tegenwoordig vragen voor een tattoo. Mijn vriend doet het ook, maar hij vraagt een stukkie minder dan verder hier in de regio.
Wij krijgen ook al soort van korting. Mijn man kent die tattooeerder (hoe in hemelsnaam schrijf je dat haha) goed. Maar wil er 1 van 20 bij 30 cm ongeveer op mijn rug.
Oja, dat wordt redelijk prijzig. Dat formaat heb ik op mijn been staan. Ik denk als ik hier bij een andere shop was geweest, dat ik er zo'n 150 a 200 voor had neer moeten leggen nu... heb ik m gratis. Makkelijk een partner die tattoeërd, maar erg verslavend haha
Ja dat is inderdaad makkelijk. Ooww gelukkig doet Kris dat niet, want ik zou helemaal onder zitten haha. Heb nog veel meer tattoo's die ik wel zou willen hebben! Hmm 150-200 euro valt nog wel mee. Het wordt in kleur en het liefst wil ik hem eigenlijk zonder zwarte belijning, dus helemaal realistic-style. En dan de naam en geboortedatum van Sasha erbij. Maar moet het nog maar eens laten uittekenen hihi.
De prijs ligt ook aan het ontwerp en aan de tijd die de tattoeerder er mee bezig is, dus niet alleen aan de grootte. Ik betaal 100,= per uur. Ik vind het nog wel meevallen eigenlijk. De prijzen liggen hier allemaal rond dat bedrag en sowieso wil ik best betalen voor kwaliteit.
Ja vind ik ook hoor. Ik betaal bv liever 100-150 extra en wél een mooie tattoo, als 75 euro betalen en een fluttattoo. Kijkt iemand hier wel eens miami ink?
Heb ook getwijfeld om hem op mijn buik te laten zetten, om die reden namelijk, dat ik bang ben dat hij uitrekt. Ik zal nu het risico maar nemen en hopen dat mijn buikje weer wordt zoals hij nu is, maar het is niet omdat ik één keer geluk heb gehad dat dat een 2e keer ook zo zou zijn..
@ Wendyp: Ik! Ik ben dol op Miami Ink. Het heeft al mijn twijfels en vooroordelen weggenomen. Ik was niet echt dol op portret tattoos, maar sinds ik Kat von D aan het werk heb gezien, vind ik het echt mooi!
100 euro per uur is heel normaal. Tenzij je naar een thuisprikker gaat. Ik heb liever een goeie tattoo dan een tattoo die goedkoop is.
Ja die kat von d vind ik ook supergoed. Leuke griet ook! (zoals ze overkomt op tv dan he) Ik vind die joshi ofzo echt 3 keer niets haha. @trutje.. in welke plaats sta jij in een shop?
@ MamaG: Ik twijfel niet meer hoor, anders zou ik het niet laten doen. Het is toch iets blijvend dat je op lichaam zet, maar ik zet door! Nu hopen dat het niet té pijnlijk is, maar we zijn bevallen ook dus, lukt wel.. @ Wendy: Ja, Yoshi is inderdaad maar een ... Kan ik me wel aan ergeren, maar de rest is eigenlijk wel top.
@virginie... Heb je nog meer tattoo's? Ik heb dus ook 3 sterren op mijn buik, heb er zowat niets van gevoeld. Heb er ook een beetje vet, dus minder pijnlijk.
Miami ink is echt iets wat ik zoveel mogelijk wil zien hahaha. Ik wil zo graag eentje bij maar ja dat kan nu natuurlijk niet.
100 euro per uur vind ik vrij normaal, dat betaalden wij ook. Vaak als ze ver onder die prijs zitten is daar ook een reden voor..
Sorry, ik ben het daar niet mee eens. Tuurlijk moeten de prijzen redelijk zijn, maar als je kijkt hoe goedkoop de spullen zijn. Het enigste wat prijzig is, dat is de machine en de stoel, maar naalden die kosten 0,25 cent per stuk. Flesje inkt van 30 ml kost 14 euro, daar gebruik je per persoon 4 druppels van. Tuurlijk gaat er tijd in zitten, maar bij de shop hier in de buurt zeiden ze altijd, dat de inkt/naalden zo duur waren. Nou ik ben er nu dus achter, dat het helemaal niets kost. En daarbij niet elke tattoeërder tattoeërd even snel. Sommige kunnen het heel snel en andere doen er een paar uur over een niet al te groot formaat. Ik vind dan ook, dat ze niet moeten rekenen naar 't uur, maar naar de grote en 't kleur werk van de tattoo.
he meiden lees dit topic nu pas. heb een kleine tatoo op mijn buik en die is weer helemaal in vorm, ondanks dat mijn buik dat niet is heb hem gezet op mijn 17de en ben er niet geheel happy meer mee, maar ook niet echt ontevreden, zou hem wel willen veranderen, of iets bijzetten, met ed namen van mijn meiden mijn vriend heeft flinke tatoo's en die prijzen die jullie noemen vind ik echt goedkoop. hij heeft voor 1 grote op zijn arm 600 betaald uit mijn hoofd... of heb ik het mis? wel bij die shop van hanky panky in a'dam.. hij heeft ook nog een hele oude gezet door hanky panky him self.. trots dat hij is