tattoo met de naam van de kleine

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Sharon20, 28 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    Hoi allen,

hoop dat ik dit onderwerp in dit topic mag zetten. wist anders ook niet waar. ben al van zodra ik wist dat ik zwanger was aan het vertellen dat ik graag een tattoo wil met de naam van de kleine.

nu is jamie dan 8 maanden en ik ga er toch eindelijk een laten zetten.

ben alleen aan het twijfelen. op mijn borst of op mijn boven arm.
    ik denk beter op mijn bovenarm aangezien er zeker nog kindjes bijkomen en hun namer er natuurlijk ook bij horen. (ik heb grote borsten, maar zo groot zijn ze ook weer niet dat er 3 namen opkunnen ofzo :D)

ik weet dat ik zijn naam wil: Jamie. maar weet alleen niet in welk lettertype enzo. zijn er meer dames die tattoos hebben met de namen van hun beebjes en kunnen jullie mss paar foto's laten zien zodat ik leuke ideetjes op kan doen?

Alvast bedankt.

ps. dit word mijn 1ste tattoo en ben eigenlijk best een beetje bang. hoe ervaarden jullie het zetten van jullie tattoo? ging wel, pijnlijk of zeer pijnlijk? de moeite waard???

groetjes,
    Sharon

2. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.186
    431
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Geen ervaring mee, maar ik zou het wel willen op de binnenkant van mijn pols. Ga het niet doen omdat ik veel te bang ben dat ik spijt krijg. En als ik ooit meerdere kan mag krijgen het niet gaat passen.

3. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Ik heb de letters van m'n kids op m'n enkel net sinds een paar weken. De letters gaan in elkaar over de tatoeeerder heeft het zo gemaakt dat je het kunt zien als een symbool maar als je even kijkt zie je de letters.
    Ik zou een foto voor je plaatsen, dit word dan morgen hoor,weet namelijk niet echt hoe je hier een foto moet plaatsen dus moet er even rustig voor zitten.

4. Skye

Skye Niet meer actief

Ik wil ook een tattoo met de naam van Kyra. Ben alleen nog niet over uit welk lettertype enzo. Dus ik wacht nog even tot ik het zeker weet.

Op The Font Pool kan je veel verschillende lettertypes vinden en dan kan je ook de tekst invoeren zodat je kan zien hoe het lettertype bij de naam past.

5. Janneke21

Janneke21 Fanatiek lid

25 jul 2008
    1.945
    0
    0
    Kinderopvang en studerend
    Ik heb deze vorige week gezet.. Ben er erg blij mee :)

En qua pijn, mwah goed te doen. Het is echt van die oppervlakkige pijn, dus zodra hij de naald eraf haalt is het over.

Ik vind een naam van een kind op een borst maar raar.. Als ie dan 18 is staat zn naam op je tiet :p

Lettertype heb ik bij de tattoeerder uitgezocht, ik kon uit 100-en kiezen en deze was het gewoon p)
    Ik wilde hem in mn pols, omdat het echt een aandenken is voor mijzelf.

Mijn vriend heeft tegelijk Jayro op zn rug laten zetten, erg mooi en groot :)

6. Janneke21

Janneke21 Fanatiek lid

25 jul 2008
    1.945
    0
    0
    Kinderopvang en studerend
    Oh en ik wil meerdere kinderen, maar de eerstvolgende komt gewoon in mn andere pols.. en mochten we zo rijk zijn om zelfs een derde te krijgen dan zie ik dat dan wel weer ;)

7. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    #7 marline1983, 28 jun 2009
    Laatst bewerkt: 28 jun 2009
    mijn eerste tattoo is
    een tribal met een vlinder in het midden en de naam van youame erboven
    op mijn onderrug is wel beetje groot maar erg mooi
    ik laat binnenkort een tattoo zetten van mijn zoontje op mijn schouderblad

8. ikkelies10

ikkelies10 Fanatiek lid

31 jul 2007
    2.139
    0
    0
    thuiszorg
    noord-holland
    ik he een traibal ( hihi hoe schrijf je dat nou) op me voet
    daar heb ik later de naam van me dochter klein bij laten zetten.
    het lettertype is eigenlijk heel simpel maar wel mooi
    je kan ook naar de tatooshop gaan en daar ideetjes op doen he!

ik heb 3 tatoos (kleintjes) maar ik heb er bewust voor gekozen omze op plaatsen te zette die je makkelijk kan bedekken

succes met je keuze
    enuhh over de pijn tja het ligt er erg aan waar je hem zet
    ik heb er 1 onder op me buik die deed bijna helemaal geen pijn
    maar die gene op me voet juist wel!
    maar het s het waard geweest hoor
    f

9. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    Ik vind een tattoo op je borst of bovenarm niet zo heel mooi/vrouwelijk. De ideeen die de andere aandragen vind ik wel weer erg leuk zoals pols of enkel.

10. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    hmm die op je pols is inderdaad wel erg mooi! zat ik ook al aan te denken. was deze erg pijnlijk? die site van font pool is echt tof! heb al een paar leuke. maar dat lettertype wat jij op je pols hebt is ook echt gaaf

11. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    en dan nog een vraagje. hoelang mag je met een tattoo niet zwemmen of in de zon komen enzo?

12. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    deze heb ik op de voorkant van de enkel dus de overgang van voet naar been zeg maar :D

13. Mauziej86

Mauziej86 Lid

25 jan 2009
    80
    0
    6
    Kapster
    Kerkrade
    hoi hoi!!! Mijn zoontje heet ook Jamie en ik heb een tattoo binnenkant pols :D met geboortedatum erbij, je mag 6 weken geen directe zon.

14. Murron

Murron Actief lid

13 aug 2007
    127
    0
    0
    Hoi

Ik heb 2 tatoeages en wil er ook graag 1 met mijn dochters naam. Ik heb een grote tattoo op mijn bovenarm en een op binnenkant pols (mijnman heeft dezelfde). Tatoeeren is niet pijnloos en de plek waar je het doet scheelt ook wel. Mijn bovenarm was natuurlijk een grote dus dat gaat op een gegeven moment irriteren, maar was goed te doen. Pols vond ik persoonlijk vreselijk. Maar mijn man vond weer van niet...dus ik denk dat het ook per persoon verschilt. Mijn tattoo's hebben allemaal een betekenis, dus de naam van mijn dochter mag niet ontbreken :)

15. Mauziej86

Mauziej86 Lid

25 jan 2009
    80
    0
    6
    Kapster
    Kerkrade
    mijn tattoo :D

16. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ik heb vanavond een kletsafspraak met mijn tattoueerder, beetje kennismaken en schetsen enzo, ik wil 3 sterrenbloemen op mijn voet. Ik vond het de vorige keer wel behoorlijk zeer doen, en ik denk dat het op mijn voet nog meer pijn doet.
    Maar ik heb het er graag voor over :)

17. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Ik heb nu drie kleine tatoeages waarvan twee op de bovenkant van mijn polsen. Een daarvan wil ik heel graag laten uitbreiden naar een grotere gekleurde tatoeage met de namen van mijn meiden erin. (met bloemen/blaadjes) Ik geef nog borstvoeding dus ik ga het nog niet doen, maar ik heb er veel zin in!

18. Skye

Skye Niet meer actief

@ Mamamakka
    Wow, die is heel gaaf. Ook een hele gave plek voor een tattoo. Deed die plek zeer?

19. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
  20. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

hihi, het valt me op dat er toch maar weinig tatoeages zijn met namen als Olivier, Fleur of Roderick! :)

Ik zie heel mooie tatoeages voorbij komen. Ik heb zelf ook een tatoeage op mijn rug vlak onder mijn nek. De naam van mijn kind laat ik niet tatoeëren.. ik ben met één tatoeage klaar maar als iets voor de eeuwigheid is, is het wel de naam van je kindje ;)

Deel Deze Pagina