je maakt me enthausiast!! Maar ik heb geprobeerd te google´en maar kom alleen op de site van L´extremist. En de gallery met foto´s maar niks van verb? Hoe kan ik die voor en na foto's vinden dan?
Heel erg gaaf die tatoeages! Jammer dat er hier niet meer foto's staan! Zit nu zelf ook zwaar te denken over een tatoeage. Heb ooit een ontworpen maar nooit laten zetten. Maar nooit t lef gehad om 'm te laten zetten. Maar misschien was dat omdat ik het gevoel had dat er nog iets ontbrak... Misschien wel de naam van mijn dochter...
@ mama rianne, mooi gedaan met dat vlindertje. ik wil ook graag een tattoo voor mijn miskraam. Deze komt dan gelijk met de tattoo voor mijn volgende zwangerschap (komt op de andere pols hihi). Weet alleen nog niet waar ik de mk-tattoo ga zetten.....
Ik zit er ook over te denken om 'n tatoe op mijn voet/enkel te laten zetten. Aangezien mijn zij er niet meer uitziet... na mijn skippybal avontuur... (zwangerschap)
Ik zit alleen te twijfelen. Zal ik al haar namen laten zetten of alleen haar eerste? Ylva Leigh Vye Amelie Wat vinden jullie?
Bekijk bijlage 72352 Deze hebben mijn man en ik laten zetten na het overlijden van onze dochter. Binnenkort wil ik hem laen uitbreiden als ik bevallen ben van haar broertje of zusje.
@ mup,: idd heel erg mooi!! Mooie korte naam ook! @ dondersteen: ik zou alleen de eerste letters doen, anders wordt t denk ik te groot/ te druk/ te priegelig (naar mijn smaak hoor.) Ondertussen ben ik nog steeds niet uit over de plaats... Vind zo'n cover up tattoo ook nog het overwegen waard!
Deze heeft mijn moeder laten zetten voor de 3 kleinkindjes. De z staat voor zoe* met een sterretje,omdat ze een engeltje is De n van Noel met een zonnetje,omdat hij ons weer zonneschijn in ons leven bracht en de j van jaimy met het maantje,dat vond ze er mooi bij passen Het staat op de binnenkant van haar pols,en ze heeft hem zelf ontworpen. Bekijk bijlage 72379
Mijn dochter heet Sterre, ik heb daarom Sterrenbloemen op mijn voet. Omdat we nu met zn 3en zijn zijn het er 3 http://i199.photobucket.com/albums/aa39/Lissenvaart/SL737012.jpg En deze heb ik ook, omdat ze ooit uitvliegt http://i199.photobucket.com/albums/aa39/Lissenvaart/SL737004.jpg En ik heb nog 2 tattoo's maar die hebben niks met Sterre te maken dus die plaats ik niet Als we ooit nog een kindje krijgen laat ik misschien wel de namen tattoueren maar nu vond ik het zo mooier