tattoo met de naam van je kind

Discussie in 'De lounge' gestart door Druif78, 7 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Marijke, mooi hoor. Mooie gedachte er ook achter.

2. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Wat leuk dat je moeder die tatoe heeft. En ook mooie gedachte er achter

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik heb al ruim een jaar een tattoo klaar liggen maar durf hem nog niet te laten zetten om 2 redenen:

1 het moet Levi in het chinees zijn,heb ik laten vertalen door iemand via internet, maar weet dus niet zeker of er wel Levi staat.
    2. Ik wil hem aan de binnenkant van mijn pols maar lijkt me zo pijn doen.

Maar twijfel nu of ik toch iets anders wil, en dan op mijn schouderblad met daarbij ook een vlindertje voor Milou*.
    Weet alleen niet zo goed wat. Dacht misschien het sterrenbeeld van Levi,maar ja hij is maagt en vind dat weer geen mooi teken.

Iemand misschien nog ideetjes ?

4. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Tnx dondersteen

5. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    @ Kaatje: Je kan ook bij chinese restaurants langs gaan. Dat heb ik ook gedaan met de naam van mijn man. 3x schreven ze het zelfde. Het is voor hun geloof ik wel moeilijk omdat ze niet met letters maar met klanken werken.

6. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    @Patrieske16, hey zie ik opeens mijn banner voorbij komen ;)

@ Jada Ja klopt. Had via internet naar een handje vol chinese scholen ect. een mail gestuurd. Had op eengegeven moment 5 verschillende manieren.

Kreeg toen een uitgebreide mail terug van één vrouw die vertelde dat ze idd met klanken werken,maar ook met persoonlijkheden ect.

Daar is toen deze uitgekomen

7. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    @ Kaatje: goeie tip van jada08, ik zou hem niet klakkeloos overnemen van iemand van internet, straks loop je met iets heel anders rond, hahaha! Op je pols viknd ik ook wel een mooie plek, ziet er zelf ook aan te denken. Schouder vind ik nog mooier. Ik heb er zelf al een op die plek. Misschien kun je een combinatie maken met beide namen? is ook mooi!
    Voor de pijn hoef je niet bang te zijn. Pijn wordt door iedereen anders ervaren en het is ook heus niet fijn, maar mijn ervaring is, dat t gevoel went. Tis een beetje een zeurend gevoel, maar zeker te doen hoor! Ik zet liever een tattoo dan dat ik naar de tandarts ga...

8. Sabkesam

Sabkesam Actief lid

18 dec 2009
    127
    0
    0
    Ik heb de namen van mijn eerste 2 kinderen (Sam en Lars*) op mijn rechter enkel/voet staan.
    De volgende komt op mijn linker enkel/voet. (spiegelbeeld van de rechter)

9. Foxter

Foxter Niet meer actief

@Kaatje, ik heb er 1 aan de binnenkant van mn pols, en het doet echt niet zo veel pijn! Ik vond die op mn voet veel naarder.

10. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Stom he, kan een kind baren maar ben bang voor een tattoo :D
    Hebben hier wel een chinees,maar die praten amper nederlands, dus om daar naar binnen te stappen.

11. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ben vanmiddag even aan het knutselen geweest, en geloof dat het nog wel eens DE tattoo kan gaan worden

12. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Waarom doe je deze niet. Ik vind m echt gaaf. En is dat vlindertje erbij ter nagedachtenis aan Milou? Mooi hoor!

13. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Denk dat het hem idd nog wel eens kan gaan worden. Blijft toch link met chinese tekens aangezien je nooit zeker weet wat er staat. Deze zou dan wel op mijn schouderblad komen ipv pols.

Vlindertje is idd voor Milou

Nu alleen nog centjes en moed :D

14. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Kaatje,
    Ooit nog van plan om voor een 2e (eigenlijk 3e sorry) te gaan? Dan zou je m in het midden op je rug kunnen zetten en dan naar links toe spiegelen. En dan ooit de naam van je andere kindje er ook bij kunnen zetten...

15. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Thanx voor te tip, willen idd nog heel graag een broertje of zusje erbij als de tijd daar rijp voor is,maar vind tattoo's in het midden van je rug niet zo mooi ( zeker niet tussen mijn vetkwabben) , en zou bij de volgende dan denk voor een aparte tattoo kiezen

16. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Mmmm denk denk...

17. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Nee! Nieuwe tatoe dan niet nodig. Gewoon de naam onder het blaadje aan de linkerkant zetten. In hetzelfde lettertype wat je nu hebt gemaakt. Ik denk dat dat er erg gaaf uit zal zien.

18. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.905
    8
    38
    Mama
    Ergens
    Ik heb een tattoo van ons zoontje aan de zijkant van mijn pols (buitenkant) En zit te twijfelen om die van onze dochter of aan de binnenkant te laten zetten of op mijn andere pols ;) Ik heb voor mijn zoontje z'n naam oud engelse letters en voor ons meisje wil ik toch iets van sierletters.. zo is het echt wat stoerder voor ons ventje en meisjesachtig voor ons meisje ;)

19. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Foto! hihi

20. klavertje4

klavertje4 Bekend lid

15 jun 2009
    788
    5
    18
    NULL
    NULL
    @kaatje85
    vind dat ontwerp wat je hebt gemaakt echt prachtig.
    ik personelijk hou niet van chinse tekens

Deel Deze Pagina