Thanx Denk dat ik hem maar van mijn vakantiegeld laat zetten. Hoe lang mag je niet zwemmen na het zetten ? Manny, ik zou voor dezelfde pols kiezen.
@ Kaatje: echt geweldig mooi wat je hebt gemaakt! Ik zou nabsoluut voor die gaan ipv chinese letters. Dit is persoonlijk, creatief.... en chinese tekens.... wat heb je met china? Ik heb er persoonlijk niks mee. Vraagje aan iedereen: Ik heb een zoontje, maar alle tattoos hier zien er zo sierlijk uit. Hebben jullie of kennen jullie ook voorbeelden van namen die er wat stoerder uit zien/ stoerder lettertype met stoere afbeelding? O enne>.. heb je m echt helemaal zelfgemaakt? Of van een site ofzo? Dan zou ik ook graag even inspiratie daar willen opdoen! Of kan jij niet iets voor me in elkaar "knutselen"? Vind m echt mooi!
Heb niets met china Maar vond gewoon Levi zo saai. Heb je paint shop pro ? Als je googled op lettertypes van paint shop pro kom je ook veel soorten tegen. Daar heb ik mijn lettertype ook vandaan Die bloem komt van google af, de vlinder had ik al op de pc van een psp kit en de lettertype dus ook gegoogled en toen samengevoegd in paint shop pro
Gewoon doen hoor! Heb je ooit iemand zien huilen tijdens het tattoo zetten? Nou ik niet.... Het is even een irritant gevoel, thats it! Neem iemand mee tegen wie je aan kan kletsen en dat leidt je goed af. Dan is het klaar voor je er erg in hebt.
Dit is dus de wat stoerdere versie voor ons zoontje.. en voor ons meisje doe ik dus mooie sierletters.. Moet er even bij zeggen, hij lijkt groter dan ie is op de foto
Hai kaatje Echt heel mooi ontworpen hoor,,,,,,,,,,,en nog bedankt voor de banner toen,hahaha,ik kreeg laatst een mailtje van een mama die vroeg of ik er 1 voor haar kon maken,ze vond hem echt heel mooi,maar ik zei al hij is gemaakt door iemand anders en wist niet meer wie dat was,nu vinden we elkaar weer
Ja idd Vind hem nog steeds heerlijk kleurrijk Ik ga het even heel klein vragen aangezin dit niet het grote stemtopic is maar als jullie hyves hebben,zouden jullie dan aub op Levi willen stemmen ? (zie onderschrift)
Die is ook heel mooi,dat letter type,ik wil de namen van onze jongens ook nog op mijn arm,maar ik laat hem toch sierlijk maken ik denk met wat gekleurde bloemen er tussen,van zoe* is hij verwerkt met sierletters en een sierarmband om mijn pols,maar van mijn jongens wil ik heel wat anders,maar dat doe ik na de zomer,want je mag er niet mee in de zon en zwemmen mag je ook niet dus dat word na de zomer
Idd stoer lettertype Manny! Ik zag tussen die lettertypes via google ook wel mooie staan! Ik ben helaas niet zo craetief dat ik op de computer iets kan ontwerpen ofzo...
Druif, als je een beetje een idee hebt wat je wilt, of plaatjes ect hebt kan ik wel even voor je knutselen hoor Thanx voor t stemmen
Ik kan ook gewoon wel ontwerpen... (gewoon getekend dus) Ik zet ook af en toe wel eens tattoo's Zal 1 van mijn eerste erop zetten, ook namen, maar kijk niet al te kritisch , want toen begon ik echt net