Tattoo met naam kinderen, waar zetten?

Discussie in 'De lounge' gestart door sennavt, 11 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sennavt

sennavt Actief lid

18 feb 2015
    287
    0
    0
    NULL
    NULL
    Op pinterest kijken ga ik zeker even doen! Op m'n voet doe ik liever niet, heb ooit een vriendin gehad waarbij op die plek de inkt ging 'lopen' onder haar huid (kan altijd gebeuren daar omdat de huid dun is vertelden ze) en sindsdien ben ik van dat idee afgestapt.

Op m'n zij lijkt me niet handig, dan kan ik 'm zelf amper zien ;) En mocht ik ooit aankomen dan zou hij gaan stretchen of niet?

En iemand zei dat het misschien heel druk is met de geboortedatums erbij, maar dat is eigenlijk ook wel waar ik voor ga. Het mag best een uitgebreide tattoo worden aangezien dit de enigste is die ik nog wil laten zetten en het een speciale is, wil ik echt een kunstwerkje.

2. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Op mijn bovenarm heb ik een halve sleeve laten zetten voor mijn meisjes

3. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Is geen pretje op bepaalde punten maar valt voor de rest best mee ;)

4. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik heb met naam, geboortedatum en geboortetijd mijn sleeve gezet.. niet mijn hele bovenarm rond maar aan de buitenkant zeg maar. Vind dat wel wat hebben.. wilde eerst ook pols met uitloop naar boven maar ben voor bovenarm gegaan omdat dat mooier uitpakte

5. ashleyp

ashleyp Niet meer actief

Ik krijg morgen de tattoo.

Een klokje met die de geboortetijd aangeeft. Tevens vormen de wijzers samen met de secondewijzer de letter K. Mijn vriend heet Kevin ;)
    Langs het klokje ligt een veer, hierin staat de geboortedatum en de punt van de veer schrijft de kleine zijn naam.

Deze komt aan de binnenkant van mijn rechter pols / onderarm.

6. susy26

susy26 Niet meer actief

Laat hem toevallig zetten op 13 juni, op me rechter onder arm.. , ook met wat er om heen, hartjes , vlinders... spannend, ben benieuwd! !

7. MamalovesJ

MamalovesJ Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.044
    0
    0
    Hier zonder geboortedatum op me vingers.

8. Catootje80

Catootje80 Bekend lid

30 aug 2014
    711
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben een korte naam, heb op mijn rechter onderarm aan de buitenkant al een tatoeage, de naam van ons kind wil ik in het klein op de linkerarm, buitenkant beetje thv pols. Maar dat hoeft niet zo groot.

Deel Deze Pagina