Tattoo met naam kindje

Discussie in 'De lounge' gestart door Fibi, 24 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fibi

Fibi Bekend lid

9 mrt 2007
    762
    0
    0
    Telefoniste / Receptioniste
    Drenthe
    Als straks ons kindje geboren is wil ik eigenlijk wel een kleine tattoo hebben met daarin verwerkt de naam van ons kindje. Ik heb al een tattoo op mijn onderrug verder nog niet.

Nu wil ik een niet al te grote tattoo hebben maar twijfel nog een beetje wat en waar ik het dan wil. Ik vind sierlijke letters wel mooi maar een japans karakter kan ook mooi zijn. Als plek zit ik te denken aan mijn schouderblad of mijn enkel maar ook daar ben ik nog niet over uit.

Mijn vraag aan jullie is dan ook: Wie heeft ook een tattoo met daarin verwerkt de naam van zijn/haar kindje en waar staat die dan? Foto's zijn natuurlijk van harte welkom, misschien kom ik zo nog op ideeën!

Alvast bedankt voor de reacties!

2. French

French Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    ik hou deze topic even in de gaten want ik wel dat namelijk ook maar ik ben al iets meer bedeeld....schouderblad - enkel - vinger.
    ik vind 1 sierletter ook heel mooi...bvb op je pols.

3. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    ik wilde eerst de naam van mijn zoontjes ieder op een pols laten zetten.
    ben blij dat ik dat niet gedaan heb,de derde is nu in de maak dus waar had ik die naam dan moeten laten?

ik ben ook wel nieuwsgierig naar goede ideen,heb al een tattoo op mijn rechterschouder,onderrug en linkerenkel.

wil dadelijk een tattoo met de drie namen van mijn kids.

dus als iemand mooi kan tekenen en een idee heeft kom maar op.

4. Jolee

Jolee Lid

23 mei 2007
    15
    0
    0
    Mijn vriendin heeft de naam van haar zoontje od haar enkel
    met boemen omheen, vind ik heel mooi,
    maar zou ik zelf niet doen, ben veel te bang voor de pijn.

5. Linda10280

Linda10280 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.764
    1
    0
    Huisvrouw
    Hoorn
    Ik heb zelf 1 tattoo op m'n rechterenkel.
    Wil ook wel graag de namen van mijn kinderen (of initialen) verwerken in een tattoo.
    Maa ben nog een beetje clue less over waar ik de tattoo zou plaatsen en hoe ik dat ga doen met 3 namen en dan een niet al te grote tattoo.
    Ik volg dit topic nog even mee :D

6. Linda10280

Linda10280 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.764
    1
    0
    Huisvrouw
    Hoorn
    wacht maar na de bevalling....dan kan je de wereld aan hihihi :p;)

7. Karina

Karina Fanatiek lid

31 mrt 2006
    1.987
    0
    0
    Mamma & masseuse
    Rotjeknor
    Ik wil dat ook nog laten doen, zit heel misschien te denken aan de plek boven mijn heup! Onderaan je buik zeg maar, daat zit nog wat striae en is de plek (je buik dus) waar ik mijn kinderen heb gedragen, vind dat wel symbolisch! Maar ik moet nog even bekijken of ik de hele namen wil of initialen of nog iets erbij!

Ik heb nu al een tattoo op mijn schouderblad en eentje op mijn enkel!

8. weeltje

weeltje Actief lid

21 aug 2005
    102
    0
    16
    moeder/huisvrouw
    helmond
    Ik heb ook 2 tattoo's laten zetten van m'n kinderen.
    Op m'n polsen, en als we er meer krijgen verzinnen we wel weer een plaatsje bij hahaha :) ruimte genog ;) .
    In m'n album staan de foto's ervan.

9. sabrina27

sabrina27 Actief lid

21 aug 2006
    279
    0
    0
    ik wou vorige jaar een tattoo laten zetten met de namen van me kids om me pols heen als een armbandje maar het zou niet zo mooi worden omdat je anders rondom moet lezen dus heb ik een andere plek moeten kiezen dus ik heb in okt voor me verjaardag me tattoo gehad van me ma en in nov bleek ik zwanger tezijn van de 3de nou moet ik een andere plek kiezen voor deze kleine meid.
    ik zal even een foto van me tattoo in me album zetten hij staat bovenaan me rug.
    de 2 namen van me kids en me 4 sterrekindjes er past geen naam meer bij wat ik wel erg jammer vind dan heb ik ze niet meer allemaal bijelkaar.

10. Fibi

Fibi Bekend lid

9 mrt 2007
    762
    0
    0
    Drenthe
    Hahahaaah, ik ben dus niet de enige die wat creatieve ingeving kan gebruiken! ;)

Ik vind sierletters zoals Weeltje heeft ook wel erg mooi. Altijd leuk om tattoos van anderen te bewonderen. Ben ook benieuwd naar die van jou Sabrina27...

11. missgroovy

missgroovy Niet meer actief

een vriendin van me heeft om haar pols in kleine sierletters een tekst staan. In die trant zou ik mijn tattoo ook willen. Het loopt niet rond zoals een echt armband maar meer zoals bij een slang zich om je pols zou draaien. De letters zijn zo klein dat t heel mooi is, net iets groter dan een handschrift zal ik maar zeggen.

Ik wil dan in de toekomst de namen (hoor mij de eerste is net op komst hihi) in een zin of tekstje verwerken. Weet nog niet hoe of wat

Mijn vriend laat de naam van de kleine verwerken in een tribal en wil dat op zn onderbeen laten tattooeren. Ben benieuwd want tis me toch een watje :p

12. sabrina27

sabrina27 Actief lid

21 aug 2006
    279
    0
    0
    hij staat in me album moest even zoeken hihi ;)
    de tattoo is wel wat groter uitgevallen als dat in de 1ste instantie de bedoeling was maar ben er erg blij mee en was ook wel een stukje verwerking denk ik :D

13. French

French Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    de letters van weeltje vind ik echt super :D
    en de tattoo van sabrina vind ik ook super mooi!

14. Remember

Remember Fanatiek lid

18 aug 2006
    1.140
    0
    0
    Heb even snel een foto gemaakt (zie album) ..... nooit aan gedacht om het vast te leggen eigenlijk... zo zie ik het ook nog eens ;)
    Hij lijkt alleen wel scheef zo.. :(

15. moes

moes Fanatiek lid

20 jul 2006
    2.765
    9
    38
    de namen van onze kinderen staan op mijn
    linkerbovenarm.

persoonlijk zou ik niet de namen op de enkel zetten,
    vind dat zo'n rare plaats voor de namen van kindje(s)!

16. TellMe

TellMe Niet meer actief

Ik heb de naam van mijn kleine meid met de geboortedatum rond mijn navel laten zetten, staat een foto in mijn album van.

17. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
  18. Fibi

Fibi Bekend lid

9 mrt 2007
    762
    0
    0
    Drenthe
    Whahahaaah, komt me bekend voor! Ik had de mijne ook eerst. Mannetje heeft later een maori tattoo (band) om zijn bovenarm laten tatoëren. Ik had hem al voorbereid dat het best pijnlijk is, maar hij dacht dat het wel mee zou vallen volgens mij. Hij ging zitten en zodra de naald op zijn arm gezet werd zag ik zijn gezicht verschieten.... Kreeg toch wel een beetje medelijden met hem hoor. Hij heeft het natuurlijk netjes uitgezeten maar toen we één keer buiten waren had hij iets meer respect voor mijn tattoo, hahahaah :) . Het viel hem erg tegen (vooral de binnenkant van de arm natuurlijk, dat is een stuk gevoeliger).

Maar ik zie al mooie tattoos voorbijkomen hoor. Maar... ik wil meer! :)

19. marisenmaurice

marisenmaurice Actief lid

22 jul 2006
    489
    1
    0
    intrieurverzorgster
    heerlen
    ik weet ook nog niet wat of waar ik mijn tatoe wil hebben.zelf twijfel ik om hem op de boven arm of het schouderblad.

liefs mariska

20. Sjaaak

Sjaaak Bekend lid

6 jul 2006
    509
    0
    0
    Assen
    @ fibi een maori tatoo word tog niet met een naald gezet?

voor zover ik weet worden die alleen in nieuw zeeland gezet door de maori zelf en is elke tatoo uniek omdat ze je levensverhaal vertellen.

het schijnt dat robbie williams er ook een heeft laten namaken en dat hij nu dus met het verhaal van een ander op zijn lijf loopt
    ik weet overigens niet of dit echt zo is

Deel Deze Pagina