Na 1 week Sonja Bakkeren is mijn man 5 kilo afgevallen Ik ben beretrots op hem Hij doet het samen met de buurman. ( ook zo'n lekkere vreter, net als Remco ) Samen doen is goed voor de stimulance ! De buurman is 4 kg kwijt....echt super van die 2 Het euvel bij mijn man is vaak gewoon : Normaal eten zonder tussendoortjes, en dan valt hij altijd al kilo's af ! Nu hij Sonja Bakker doet maakt hij mij ook blij, hij heeft n.l. nog nooit zoveel groenten en fruit gegeten als nu Ik ben echt supertrots op hem \/ ( dat wilde ik ff kwijt )
Geweldig, maar het gaat ook als een tierelier idd! Ik heb het de eerste keer dat ik het deed 5 weken gedaan en was toen 11 kilo afgevallen. En de tweede keer dat ik het deed was ik in 3 weken 4,5 kilo kwijt
mijn vriend is er ook aan begonnen en is in week 1 2 kg afgevallen. hij baalt een beetje van zijn ploegendienst want dan wordt het moeilijker om de dag in te delen. hij probeerd zich er aan te houden en zoals je zegt zoveel groente en fruit heeft mijn vriend in totaal nog niet op in de 5 jaar dat ik hem ken haha. nu is hij 4kg afgevallen en net is begonne in week 3. ik ben ok trots op me mannetje en heb hem een halfjaar abbonement gegeven van de sportschool, hier was hij dolblij mee.
Mijn partner is er ook mee bezig en ook al 6 kilo kwijt. Ik ben zo trots. Nou nog volhouden natuurlijk. Dat is meestal het moeilijkst. Eigenlijk moet je gewoon je levensstijl aanpassen. x LInda
Aangezien er al een topic over afvallen is hier in de lounge doe ik deze op slot. Jullie kunnen hier je verhaal kwijt. http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=22394 Kwebbel