Tattoo met naam kindje

Discussie in 'De lounge' gestart door Fibi, 24 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
  2. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    ik heb een winnie de poeh op mijn enkel en laat daar stakjes de naam van me meisje boven zetten. mijn zus heeft op haar onderbeen een babytijger laten zetten en daaronder de naam van haar zoontje. dit vind ik wel heel mooi maar heb ook al een trijbel op me rug en anders sta ik stakjes helemaal vol met tattoos

3. sas25

sas25 Actief lid

3 mei 2007
    374
    0
    0
    heerlen
    zlef heb ik mijn rechter voet getattoeerd,en ik heb ook getwijdfeld om de naam van mijn overleden dochtertje te laten tattoeeren,maar letters en namen vind ik persoonlijk niet mooi.Ook van mijn kids,en mijn derde die nu onderweg is doe ik het niet. Ze zijn echt wel bij me,altijd,maar dan op een andere manier, vind ik...

4. Fibi

Fibi Bekend lid

9 mrt 2007
    762
    0
    0
    Telefoniste / Receptioniste
    Drenthe
    Nou, ik heb geen idee om heel eerlijk te zijn hoor. Volgens de tattooshop was dit een maori-band en hij heeft hem gewoon genomen omdat hij hem ontzettend mooi vind. En ik denk dat dat ook het belangrijkste is... ;) Heb even een plaatje van zijn tattoo in mijn album gezet, kun je zien wat ik bedoel.

5. wendyfardo

wendyfardo Bekend lid

6 jul 2006
    737
    0
    16
    dedemsvaart
    ik heb ook een tattoo met tycho zijn naam ik heb een foto in me album gezet hij is niet zo duidelijk maar dan heb je er een idee van

6. missgroovy

missgroovy Niet meer actief

die traditionele maori's worden met zo'n stok gezet enz, maar das niet in nederland.

Hier worden alle tattoo's met een naald ;) gezet, met zo'n inktding enz eraan

7. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    Ik heb een afspraak staan op 12/06 voor een chinees geboorte teken van Vince.Mijn man gaat dan de naam van Vince in gotische letters laten zetten dat heeft hij ookal van onze dochter en ook laat hij hetzelfde teken zetten.
    Ik zit ook al een poos te denken om de 2 namen van onze kids te laten tatoeeren en 12 juni kan ik eindelijk kijken hoe het ontwerp is geworden.Hier ook erg getwijfeld over de plek.Ik hebt de tekens op mijn enkel staan en de namen komen hoogst waarschijnlijk op mijn schouderblad moet nog even kijken waar het uiteindekijk het mooist is als ik het ontwerp heb gezien.Succes met kiezen.Zal even zoeken of ik een foto heb van de naam van onze dochter.

Liefs,Claudia

@Fibi ff offtopic maar zag in je album een foto staan van je staffs wat een scheetjes zeg!

8. Sjaaak

Sjaaak Bekend lid

6 jul 2006
    509
    0
    0
    Assen
    @missgrooovy. maar echte maori tattoos worden dus ook niet in nederland gezet :p alleen in nieuwzeeland

tis volgens mij geen stok maar een bot waar ze dat mee doen

9. bar

bar Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.342
    0
    0
    Secretary Pre-sales&Implementation
    Gouda
  10. Fibi

Fibi Bekend lid

9 mrt 2007
    762
    0
    0
    Drenthe
    Thanx... Heb even in jouw album gesnoept en jouw scheetjes mogen er ook zijn hoor!

11. miranda84

miranda84 Bekend lid

13 apr 2007
    781
    0
    0
    ik heb er ook een op mijn enkel laten zetten,vindt ik persoonlijk de mooiste plek voor een naam ( voor een vrouw dan he ) zal even een foto in mijn album zetten

12. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    Foto staat in mijn album,ik wil de namen in iets minder grove letters.

Liefs,Claudia

13. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    hoii k heb er 1 op m'n onderug met vlinder en naam kijk maar in m'n album

14. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

22 mrt 2006
    2.691
    0
    36
    utrecht
    Mijn schoonzus heeft de namen van mijn nichtjes in op haar pols(binnen) getatoerd. Ik zal eens een foto maken als ze wil natuurlijk.

15. sim

sim Niet meer actief

zie album :D

16. Robyn

Robyn Bekend lid

23 mei 2006
    732
    0
    0
    Ambtenaar
    Naarden
    Ik ga op mijn onderrug fabians naam in het japans zetten. Ik heb al 2 tattoo's een op mijn enkel en een op mijn schouderblad.
    Maar eerst moet ik afvallen, als ik 10 kilo kwijt ben is dat mijn kado...

17. Mirelle

Mirelle Actief lid

11 dec 2006
    469
    0
    0
    Oss
    Ik werk in een tattoo shop.
    De vraag om namen van kinderen is enorm!
    Wij schenken veel aandacht aan het ontwerp en het soort letters.
    Veelal ontwerpen we, uit de losse pols, op het lichaam zelf zodat het echt past en uniek is.
    Ben niet bang voor een te grote tattoo!
    Veelal lijkt het op papier enorm maar op de huid kijkt het zoveel anders.

Overigens leeft de huid en veranderd met de jaren, zo ook een tattoo.
    Te kleine tattoos met te dicht op elkaar staande lijnen, lopen in zichzelf over en dat is echt niet mooi!

Veel tattoo plezier!
    Groetjes, Mirelle.

18. Fibi

Fibi Bekend lid

9 mrt 2007
    762
    0
    0
    Drenthe
    Bedankt voor de tip Mirelle. Het advies om de tattoo niet te klein te doen kreeg ik ook al bij mijn (onder)rugtattoo. En inderdaad zodra ze het voorbeeld op je lichaam plakken lijkt het al heel anders. Ik weet dat de shop waar ik mijn tattoo heb laten bijwerken (de eerste keer ging helaas niet helemaal zoals het moest) ook zelf ontwerpt. Dus ik kan altijd eens wat laten maken. Maar het is natuurlijk wel handig als je een beetje een idee hebt wat en waar je het wilt! ;)

19. mariekebalm

mariekebalm Fanatiek lid

31 okt 2006
    1.882
    0
    0
    Argeliers, Frankrijk
    Mijn ventje gaat er waarschijnlijk ook één zetten, heeft er al aardig wat en weet dat hij met (als dat ooit nog komt, hihi) ons trouwen er ook één zet, niet met mijn naam, dat vinden we niks, maar wel een symbool voor ons tweetjes, waarschijnlijk een zwaluw. Voor het kindje weet ie het nog niet, misschien ook één zonder naam, maar die symbool voor haar staat..

20. Female

Female Niet meer actief

ik heb er zelg geen, maar mijn man wel sinds deze week. (zie album ;) )

Deel Deze Pagina