Die van je mannetje is ook mooi female, ik vind het voor een man om heel eerlijk te zijn nog wat makkelijker dan voor een vrouw. Ik hou zelf niet van té opzichtig bij een vrouw, moet wel sierlijk blijven en bij mannen mag het van mij allemaal wel wat stoerder.
mijn man heeft het op zijn arm met tekens van haiti bescherming erom heen, heel mooi geworden, letters lijken wel deel van het teken, ik zal foto zoeken
Ik heb wel een tattoo, al jaren, maar die heeft uiteraard nix met kinderen te maken (ik heb nog geen kinderen). Een tattoo specifiek mbt je kindje... nog niet over nagedacht eigenlijk. Een naam zou ik denk ik niet zo snel doen, iets symbolisch misschien wel...
ik heb 2 tattoos maar wil er nu ook 1 met de naam van mijn dochter. ik zit te denken haar naam in sierletters op mijn pols of het teken van haar sterrenbeeld met daarin haar naam verwerkt op mijn onderrug.
Daar staat bij mij al een andere naam (zéééér !).. Ik weet ook nog niet waar ik Joey bijzet... Ik wil een aparte plek, maar weet het nog steeds niet!
Moeilijk is dat hè, de plek uit kiezen... Ben er ook nog steeds niet uit hoor (heb gelukkig nog even de tijd).