Al paar dagen had een soort uitslag(soort korstje) op mn wang bij mn kaak zeg maar. Volgens mij kan ik ergens niet tegen ofzo want ik heb nooit uitslag! Vanmorgen leek het wat groter te zijn en het brand en jeukt! Echt zo irritant! Moet om 15.20uur bij de dokter zijn en hopelijk krijg ik iets van een zalfje mee want dit is echt irritant en ziet er niet uit ook! Hopelijk is het geen ifectie ofzo en besmettelijk! Moet er niet aan denken dat ik dit aan mn man en dochtertje overdraag! X
Krentenbaard is toch besmettelijk? Ik ken niemand in mn omgeving die t heeft. Maaaaaaanden terug hadden de kinderen van mn zus het maar das al weer zo lang geleden. kweet wel dat dit iig erg irritant is!
het is droog,niet open ofzo. Het brand echt enorm nu! Kga zo er naar toe op de fiets,naar de dokter. Ben benieuwd wat t werkelijk is! Ik maak mn gezicht altijd schoon met clearsil pads en die branden vaak,misschien dat het dat ook kan zijn?
Je hoort het straks wel van de dokter! Clearasil droogt idd de huid uit, dat zou ik in ieder geval nu niet gebruiken, gewoon wat lauw water is beter. Ga je naar de weekend dokter? Of is je eigen dokter zo fanatiek...?
Mijn dokter is niet zo fanatiek haha Ik moet gewoon naar t ziekenhuis waar de huisartsenpost zit. Gelukkig dichtbij! Ik ga er nu heen!
Het is dus inderdaad krentenbaard haha Hij twijfelt nog een beetje tussen krentenbaard en gordelroos maar hoogstwaarschijnlijk krentenbaard. Hij zei dat ik me ook geen zorgen hoefde te maken want het is mooi droog dus besmettelijk is het niet. Hoef pas terug te komen als ik me of niet lekker ga voelen,dus hangerig of griep gevoel of als het niet minder wordt of erger wordt. EN toevallig was mn huisarts een stuk fanatieker dan ik dacht want het was mn eigen huisarts ook nog eens
Oeps, krentenbaard. Je hoort het weer steeds vaker.Pas toch maar op met je kleine meisje. Heel veel sterkte. Liefs, mussie
Komt niet van die pads nee. Iemand anders zou t gehad moeten hebben of moeten hebben. Kan al op te lopen zijn door iemand die het heeft,eraan heeft gezeten en net dat winkelkarretje voor mij had die ik daarna had bv. Tis gewoon flink besmettelijk maar zonder nare dingen alleen dat het brand en jeukt en het gewoon geen fraai gezicht in! Bij mij valt het dan nog wel mee maar ik schaam me dood voor die vlek op mn wang Ik zag mensen in de wachtkamer bij de dokter er echt zo naar kijken! Zaten echt zieke mensen binnen,kom ik aan met een vlek op mn wang
He wat vervelend, soms begrijp ik Michael Jackson wel hoor, met zijn overdreven hygiene gedoe! Moet je toch niet aan denken dat je het zo oploopt he. Dan raak je geen roltrap, winkelkar, geld of iets dergelijks meer aan! Ik las op het internet dat het ongeveer 10 dagen duurt, dus gelukkig niet zo heel erg lang meis! Beterschap!
ik heb het ook wel eens gehad, opgelopen op mijn werk. (Ik werk in de kinderopvang) Ik had een plekje boven mijn wenkbrauw, branderig en jeukend. kreeg er een antibiotica zalfje voor, ik mocht toen niet werken 2 dagen..heel rot