PFFFFF nou bij mij stijgen de zenuwen al de hele week naar mn hoofd......wat een hoofdpijn. Ik ga zondag boven op mijn pols de voorletters laten plaatsen van mn kinderen en dan nog een versierseltje eromheen. Heb 2 helse bevallingen gehad en dan ben ik nu zou bang voor de pijn van een tattoo....hoe raar!
Het is letterlijk even tanden op elkaar en dan valt het echt wel mee Ik had mijn zoontje meegenomen en die zat zo lief te kijken wat er gebeurde!
Nee niet bij ed. wilde er wel heen maar hoorde meerdere negatieve verhalen. hij blijkt niet zo goed meer te zien Woon in een dorpje verderop
Dat heb ik verkeerd gelezen sorry! Oh dat heb net iets te laat gehoord, haha.. Nou ja, ik vind hem goed gelukt!
ik snap ook echt niet dat ik er zo zenuwachtig voor ben....normaal ben ik niet bepaald kleinzerig.....ach het zal vast wel goed komen.
hallo ik heb er ook een(overigens wel meer). op de onderkant van mijn rechter onderarm Bekijk bijlage 125538 beetje slechte foto en nu voor brusje aan klussen en dan komt die ook op lichaam .... ergens
Ik ben er nog niet over uit. en toen zei Robert ook dat ik binnenkort terug moet komen om evt bij te werken en dan kan hij hem er altijd nog bij zetten!