Ons gezin. 1 voor mijn dochter, 1 voor mijn vriend en 1 voor mezelf.. (dat is ook de reden dat ze allemaal anders zijn ingekleurd)
whooooooo nog een paar uurtjes en dan ben ik aan de beurt..... we gaan nu richting amsterdam eerst eventjes winkelen vanwege de zenuwen en dan om 4 uur heb ik de afspraak bij de tattoo shop. Laat jullie vanavond weten hoe het gegaan is.
Ik weet niet of ik de mijne al heb laten zien hier maar doe hem dan nog wel een keer haha. Hij lijkt veel grote dan dat die is hoor, komt door de foto. Ik heb hem hier net 2 uurtjes ofzo.
Bekijk bijlage 125899 Ik heb hem gewoon lekker simpel gehouden.. Alleen hij staat nu scheef omdat ik vorig jaar ineens plotseling aan me pols geopereerd moest worden waar door hij nu dus scheef staat zoals op de foto te zien :x
wow mooi hoor allemaal ik ben zelf niet echt een tattoo mens, mn vriend wel maar ik zag er net 1 voorbij komen met witte inkt! Dus niet zo opvallend hard, en wat vond ik dat mooi zeg! Maar vervaagt dat niet sneller? en moet je dat dus vaker bij werken? Ik ben een beetje kleinzerig zeg maar maar de gedachte van een Pentagram op mn pols met daarin de voorletter van mn doctertje die straks geboren gaat worden speelt toch wel vaker door mn hoofd