tja.. over de prijs.. het ligt er aan welke tattoo shop en of je betaald voor de naam .> ! ik heb hem vandaag laten zetten .. net 4 uur geleden .. maar hij was niet duur ( 30) op de foto zie je hem scheef maar mijn camera is niet zo heel goed meer Bekijk bijlage 126257
Ik ga binnenkort gewoon naar de shop toe, en kijken of hun iets moois kunnen maken. Ik kom er zelf niet uit, en kijken of hun advies hebben voor mij.... Ik ben vrijdag jarig, vier het eigelijk niet, maar er komen wel wat vrienden en heb al kenbaar gemaakt dat ik centjes wil voor mn verjaardag, dus hopelijk staat hij snel op mn pols! Ohw heb er zo zin in, eindelijk mn wens
onderaan de rug naam van mn dochter eerst nog mn rug verder afmaken en dan de naam van onze tweede dochter ergens op mn arm/pols
Weet niet of ik het goed doe, maar dit is mijn tattoo die ik zondag heb laten zetten bij hanky panky in amsterdam. De prijs viel mij erg mee, ik betaalde 180,- euro en hij is ongeveer 30 min bezig geweest.
Zo supermooi zeg! Ik heb zelf de voorletter van de naam van mijn dochter, dit is ook gelijk de voorletter van de naam van mijn vriend dus dat is 2 vliegen in 1 klap zal morgen even een foto plaatsen.
ik heb nu een probleem heb 3maanden geleden een mooie tattoo laten zetten met de naam van zoonlief, met het idee dat er nooit never ever een 2de kindje bij komt, maar gister hebben manlief en ik besloten dat er toch een 2de wondertje welkom is bij ons en nu dus geen mooie plek over voor een 2de naam heb de naam op mn onder arm, maar zie het niet zitten om op mn andere arm ook een naam te zetten, dat wordt mij iets té. dilemma
zou eigenlijk zaterdagmiddag gaan, maar aangezien ik strontziek was de afspraak verschoven naar vanmiddag. Hij staat
Grappig om de naam van mijn zoontje, die eigenlijk niet vaak voorkomt, ineens als tattoo op iemand anders te zien . Mooie naam hé!! hihihihih
ik denk idd dat IK een soort schuldgevoel zou krijgen.. ik zou het raar vinden als ik mijn dochter (1ste kind) groot op mijn arm zou hebben,en dan zoonlief( 2de kind) in het klein ergens anders. dan kan je kind over een tijdje misschien wel zoiets hebben van ik sta maar in het heel klein ergens weggemoffeld en me broer of zus in het groot op een zichtbare plek. en ook voor andere mensen als ze vragen of dat je kindje is,moet jij gaan zeggen ja ik heb nog een kindje die staat in me nek! hihi je hoord wel ik zou het toch rot vinden.. dus ik zou er zeker iets op verzinneng
Neuh, ik zou me denk ik niet schuldig voelen hoor, over verschil in tattoo bij twee kids. Je zoekt toch iets uit wat bij dat kindjes past...dus is het altijd persoonlijk (denk ik dan). Hmm...geloof dat ik nooit DE plek en HET ontwerp vind...misschien beter zoeken...in een shop!
ik wil er ook1 laten zetten op me schouder met foto erbij heb een paar mooie foto`s maar kan niet kiezen welke het worden moet