tattoo met naam van je kind

Discussie in 'De lounge' gestart door Happygirl86, 14 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    Ik vind een aantal er prachtig uit zien, maar zelf zie ik het niet gebeuren dat ik een tattoo zou laten zetten.

2. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Hier is de white ink! Ik wil hem binnenkort bij laten kleuren met een heel dun zwart schaduw randje..

3. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

en nog een keer

4. Sjors82

Sjors82 Niet meer actief

#124 Sjors82, 22 jan 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 22 jan 2011
    Jeetje wat mooi allemaal.. Ik ben er helemaal het type niet voor maar toch denk ik er serieus over om het ook te doen.. Ik ben namelijk wel eens down en als ik dan aan mijn zoontje denk dan bedenk ik me dat ik voor hem positief moet zijn, en dat helpt.. Dus als ik dan een tattoo met zijn naam zou zien dan zal ik altijd aan hem denken.. Alleen hoe, wat en waar, daar moet ik echt over nadenken! Ik kan hier in ieder geval wel inspiratie op doen :)

edit: miekie82, die van jou spreekt me tot nu toe het meeste aan ;) Omdat het voor mij persoonlijk is hoeft een ander het niet persé te zien, en daarom vind ik een voet een mooie plek. Mag ik vragen hoeveel die van jou kostte?

5. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Ik vind jullie tattoo's echt heel erg mooi en sommige vooral erg speciaal! zoals die van de mama van noor het maantje en mama van levi met de lijnen-bloem en die witte, ook heel apart! :)

Ik wil er ook eentje met de naam van mn zoontje en een symbool voor mijn liefde voor hem.. en weet eigenlijk ook al ongeveer wat ik wil maar het zelf uittekenen lukt me totaal niet.. dus moet dat eigenlijk laten doen door een tattooshop.. ;)

Maar wat ik me afvroeg, hoe vindt je de juiste shop?! hoe en waar vind je die persoon met jouw stijl en die jouw ideeen mooi kan uitwerken.. met google kom ik niet echt ver eigenlijk.. Hoe vonden jullie de shops???

6. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    Wij hebben gekeken op internet en onze overbuurman deed het :) maakt geen reclame buiten dus we hadden geen idee, tot ik zijn adres zag op internet, ik heb in het gastenboek gelezen en veel mensen waren tevreden, dus dan vertrouw ik het wel.
    Wij zijn vanochtend geweest en dit is het resultaat, mijn man heeft er ook 1, we waren samen 70 euro kwijt.

ps voor degene die mij kennen, niet doorvertellen aub, we willen het iedereen zelf vertellen, anders schrikken ze ervan ;)

7. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    deze is van mijn man op zijn onderarm

8. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Mooi idee zo die tattoo's. Vind de lijntjes wel erg trillerig. Misschien lijkt het alleen maar zo door de foto. Kan het natuurlijk mis hebben ;)

9. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Ik vind jouw tattoo zo supersuperstrak! zou je me willen verklappen waar je die hebt laten zetten? :):)

10. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Tuurlijk :D
    Dirty Harry Tattoos in Alphen aan den Rijn.
    Ben er zelf ook erg tevreden over. Super strakke lijnen en stond er met 20 min. op.

11. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Hé Kaatje,

Ik wist niet dat jij ook een tattoo had. Hem hem ff teruggezocht. Is idd een mooie strakke zeg!

12. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Thanx :D In juni laten zetten.
    Had al 2 jaar ofzo een tattoo klaar liggen ( Levi in het chinees voor mijn pols ) maar durfde het steeds niet ( bang voor de pijn, bang dat er niet echt Levi stond etc ).
    Toen deze ontworpen en gelijk die week maar langs gegaan om een afspraak te maken :D

13. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Wauwww die white ink is super gaaf!!!

14. Brinatjuh

Brinatjuh Bekend lid

23 jul 2009
    538
    0
    16
    Met baby's in de kinderopvang
    in nederland
    ik heb een tattoo met naam en geboortedatum, met de volgende doe ik hetzelfde,alleen moet even bedenken waar,want dit is niet de enige tattoo, heb er nu welgeteld 7:D

15. McGyver

McGyver Niet meer actief

wow mooie B!!!
    ben geen tatoo type. maar als ik er 1 wil is het op mn pols en dan alleen de 1e letters van beide kids, en dan is deze B geweldig!

16. MamaSmurf

MamaSmurf Niet meer actief

Ik heb zelf geen tattoos, maar ik zie hier wel veel mooie tattoos voorbijkomen.
    Er zijn dames met hele grote tattoos op hun rug met de naam van hun kind erin. Ik vraag me af of daar geen afknappende werking vanuit gaat bij bepaalde standjes voor hun man/vriend...?

17. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Ook mooie strakke letters. En mooie blauwe ogen hihi.

18. Leliana

Leliana Niet meer actief

#138 Leliana, 22 jan 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 22 jan 2011
    Mooie tatoeages hier hoor!
    Ik wil er ook een zetten van/voor mijn jongens, heb alleen géén idee waar??
    Ik heb al 1 in mijn nek en 1 op mijn enkel ...

Happygirl: Ik vind het idee ook mooi .. maar ik vind het best wel slordig gezet! Was het geen echte tattooshop?

19. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    ik wil wel één op de binnenkant van mijn pols maar doet dat erg zeer???

20. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Trots op mijzelf; heb een afspraak voor as vrijdag gemaakt!

Deel Deze Pagina