HoiHoi Thx! Altijd leuk om te horen! Hij koste 50 euro en was binnen 5 minuten gezet! Ben er erg blij mee! kus miek
Maar als een tattoo goed gezet wordt maakt de prijs toch niet uit?! Het is zowat het goedkoopste wat je neemt want het zit er de rest van je leven op...dus 120 euro over de rest van je leven is heel goedkoop hoor!
Ik laat me niet door de prijs beinvloeden waar ik mijn tattoo laat zetten. Heb gekeken welke shops mooi werk maken en na ervaringen van mensen en toen ben ik daarheen geweest. Bij het maken van de afspraak hebben ze al verteld wat ie kost. Zakte mijn broek ook wel ff van af maarja hopelijk maken ze er een mooi kunstwerkje van .. Zal morgen foto showen
Hier is-ie dan! Vers van de pers net gezet, ik voel hem zelfs nog! De pijn viel een beetje tegen (hij zei ook dat het de rotste plek is die je kan hebben) maar ik vind het dubbel en dwars waard, ik vind hem mooi geworden!! Wat vinden jullie ervan?
vind hem mooi!! heb zelf me hele voet vol en ik vond hem persoonlijk helemaal niet pijnlijk maar dat is bij iedereen verschillend. succes ermee
mijne staat als schermafbeelding. Er komt aan de linkerkant nog een J bij, de vlinder wil ik blauw hebben en er komen nog 2 sterren bij.
hey meiden. Ik ben 16 februari aan de beurt Heb er echt zin in ( zal mijn 3e tattoo zijn dus weet hoe het voelt ) Liefs
Als hier een kindje mag komen, dan wil ik zijn of haar naam graag in het klein op mijn pols. Zag hier ook ergens een naam tussen de schouderbladen, dat vind ik ook erg mooi!