Zoals de titel al zegt hoe valt een trouwjurk? Ik ben dus opzoek naar een goedkope trouwjurk maar ik zal het niet weten hoe het zit met de maten. Dus wie kan mij er meer over vertellen
Valt wel beetje als gewone maten toch? Maar je lengte is ook wel van belang. Ik heb er nog 1 in de aanbieding
Tja dat is net als gewone kleding. De ene jurk valt weer erg ruim en de andere is juist maten te klein...daar is niets van te zeggen. Ik heb destijds mijn trouwjurk tweedehands gekocht via verkoopmijntrouwjurk.nl. Ze hebben al een ruime selectie op het internet staan zodat je kunt kijken of ze iets hebben wat je leuk vind (in jouw 'maat' ) Het fijne is dat je deze tweedehands jurken kunt passen en het voelde echt als in een bruidszaak, ze hebben alle aandacht voor je. Echt super bevallen!
Het hangt niet alleen van de jurk/model/merk af, maar ook zeer zeker van je ondergoed. Ook een goedkopere jurk moet je eerst passen hoor....zou het maar doen, want dan is ie straks op je maat en voel je je helemaal geweldig!
Gewoon lekker naar Weggemans gaan. Anders ff googlen. dr zijn genoeg adresjes in de buurt. Veel plezier met de zoektocht naar JOUW bruidsjapon.
idd afhankelijk van merk tot merk. Zeker passen! Sommigen zijn verstelbaar aan de hand van koorden in de rug, zoals een korset. Zorgt voor wat betere aanpassing. Heb je er al eentje op het oog?
espouse bruidsmode marieke's bruidsmode nathalie's bruidsmode ebay.de voordeelbruidsshop.nl www.brautkleider.com
kan heel verschillend vallen. ik heb mijn jurk toen gehuurd. heb wel 20 jurken gepast maar ze vallen allemaal anders. ook bij huren zijn veel mogenlijkheden, ze hebben voor mij toen de lengte nog wat aangepast zag er echt perfect uit. en was voor 350 euro klaar.
ik zie dat je in Emmen woont, je zou ook eens naar de Oude Liefde kunnen gaan of station one. niet perse trouwjurken maar wel hele gave jurken, ook in grotere maten! mijn jurk komt ook bij de oude liefde vandaan!