Ik wil graag iets met een kleurtje hebben vandaar dat k die bloem maar heb bijgetekend . Had eerder zoiets in gedachten maar zie de moeder dochter symbool er niet echt in.
Wauw, mooi! Ik doe echt inspiratie op hier Ik zou een afbeelding mooi vinden waar twee kindjes in zijn afgebeeld.. zoek nog ff verder
Mss zoiets dan? Is maar een idee hoor. Je moet kijken wat je zelf leuk vind natuurlijk. Stelt ook een moeder met 2 kindjes voor. Maar dan netter. Hier heb k zelf getekend
Ik vind het wel super cool dat je mijn idee een beetje hebt overgenomen! Je zou eventueel de contouren van de mensjes zwart doen, dus dan is de ene helft van het hart rood en de andere helft zwart, of andersom natuurlijk. Ik zou het namelijk ook mooier vinden zonder bloem. Kijk, ik heb het weer even getekend.
Ja deze zag ik trouwens ook op pinterest . Maar dan zonder bloem. Waar heb je getekend ? Ja k zie het nu wel. Zag de foto net niet. Wel leuk idee .k laat je weten wat het wordt. Heb vanavond een afspraak om het te laten zetten Maar k vind die 2 kleuren toch niet zo leuk staan bij mij .
Heb hem nog niet, ontwerp ligt wel klaar. Laat de geboorte datum in Romeinse cijfers op de buiten-zijkant van mijn pols zetten met een hartje erbij. In dezelfde styl als dat ik mijn eigen geboorte datum op de bovenkant schouder heb staan. VL laat een gezichtsportret op zijn borst zetten met naam en geboorte datum in Latijns. Zelfde stijl als het portret van zijn dochter die hij ook op de borst heeft.
Deze staat op mijn verlanglijstje. Wil al lang een tatoeage ter herinnering aan mn moeder maar ook van mn dochter en evt volgend kindje. Ik heb verder geen tatoeages en wil er ook maar 1 dus deze afbeeldingen zegt voor mij alles Misschien dat ik er nog kleine letters bij zet. Zodra ik weet ook welke plaats ik m wil gaat ie erop
Heel erg mooi! Ik ben zelf niet van de tattoo's - maar deze is heel gaaf!! Subtiel maar erg sprekend.