Hoi, Ik ben net een beetje begonnen met naaien..nu nog voornamelijk kleertjes voor me dochter.. Heeft iemand tips waar je beetje normalen leuke patronen kunt bestellen? Ik vind veel van de patronen (die ik dan op internet vind) een beetje truttig met veel roesjes en kantjes. Heeft iemand een tip voor mij voor t maken van leuke t shirts, jurkjes en broeken enzo? Alvast bedankt!
www.patronenwinkel .nl? Ik vind de rouches enzo wel erg leuk, maar misschien hebben ze ook wel wat zonder, ze hebben zoveel verschillende merken
Farbenmix idd! Geweldige patronen. Ook de Roos patronen vind ik leuk (veel op marktplaats te vinden). Verder is knippie een fijn blad met duidelijke omschrijving. Mijn favo blad is Bizzkids!
ik pak gewoon van de patronrn wat ik leuk vind.. De lijn gebruik ik wel, de andere dingetjes laat ik achterwege.. Knippie vind ik ook wel leuk..
Op Burdafashion staan ook leuke, maar weet niet of die ook leuke heeft voor kinderen. Ik koop zo nu en dan een knip, of burda. Knippie is heel leuk voor kinderen.