naaipatronenen

Discussie in 'De lounge' gestart door cornelia77, 3 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cornelia77

cornelia77 Actief lid

30 nov 2008
    138
    0
    0
    Hoi,
    Ik ben net een beetje begonnen met naaien..nu nog voornamelijk kleertjes voor me dochter..
    Heeft iemand tips waar je beetje normalen leuke patronen kunt bestellen? Ik vind veel van de patronen (die ik dan op internet vind) een beetje truttig met veel roesjes en kantjes.
    Heeft iemand een tip voor mij voor t maken van leuke t shirts, jurkjes en broeken enzo?
    Alvast bedankt!

2. Ckialita

Ckialita Bekend lid

28 jan 2009
    993
    0
    0
    www.patronenwinkel .nl? Ik vind de rouches enzo wel erg leuk, maar misschien hebben ze ook wel wat zonder, ze hebben zoveel verschillende merken :)

3. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    ik vind de patronen van farbenmix erg leuk :)

4. Megamindy

Megamindy Lid

22 jun 2009
    74
    0
    0
    ik koop elke maand een ottobre en een knippie, is wel aan de prijs maar staat zoveel leuks in altijd :D

5. Momisake

Momisake Fanatiek lid

27 jul 2010
    1.641
    173
    63
    Vrouw
    Farbenmix idd! Geweldige patronen. Ook de Roos patronen vind ik leuk (veel op marktplaats te vinden).
    Verder is knippie een fijn blad met duidelijke omschrijving.
    Mijn favo blad is Bizzkids!

6. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    ik pak gewoon van de patronrn wat ik leuk vind.. De lijn gebruik ik wel, de andere dingetjes laat ik achterwege..

Knippie vind ik ook wel leuk..

7. danip

danip Niet meer actief

Op Burdafashion staan ook leuke, maar weet niet of die ook leuke heeft voor kinderen. Ik koop zo nu en dan een knip, of burda. Knippie is heel leuk voor kinderen.

Deel Deze Pagina