dit is die van mij hij staat op mn buik/heup de vlinder staat voor mijn miskraam en dan de naam van mijn zoontje vind het een mooie betekenis, iets wat altijd bij je blijft
Niet op mijn pols i.v.m. mijn werk. Wel deze....tekening eronder is van zijn geboortekaartje. Bekijk bijlage 103951
Mooie tattoo's hoor! Meiden die er ook nog een hebben..... zet ze er maar op aub... des te meer inspiratie haha!
Zie hele mooie tatoos voorbij komen. Maar zijn er ook mama's met tatoos die meer dan 2 kids hebben? Heb nu zelf 2 kids, maar sluit niets uit voor de toekomst. En dan zou ik eventuele toekomstige kids er ook bij willen. Maar ik wil ook geen wandelend scrabbelbord worden....
zitten veel mooie tat's bij! vooral die armband valt bij mij ook erg in de smaak. heb nu al 5 tat's her en der op mn lijf staan (verspreid dus) enkel, buik, lies, li.schouderblad, re.schouder. maar wel 1 daarvan uit laten breiden met de name van de baby erbij en dan ook met sierletters en krullen. anders heb ik weeeeer een nieuw tattoo plekje en dat wil ik liever niet. (of toch??)
Thanks voor de inspiratie dames.... toch nog steeds niet gevonden wat ik zoek..... iemand anders nog een mooie tattoo??