Op linkerarm van pols naar elleboog of op rechterarm van elleboog naar pols? Dacht eerst linkerarm maar twijfel nu, manlief vind rechts mooier.. De tattoo komt wel gewoon dichterbij de pols dan bij de elleboog hoor.. Snappen jullie me nog? Ook ff waarom t waar leuker is
wauw mooie tattoo. ik vind rechts mooier van elleboog naar pols. vind het mpoier als de naam aan de kant van de elleboog begint
Ik ben eigenlijk wel benieuwd of er nog meer foto's langskomen. Ik wil al heel lang graag de namen van mijn kids laten zetten, maar heb nog niet de manier gevonden was perfect bij me past. Op de onderarm spreekt me wel aan.
Misschien denk ik heel stom hoor, maar op de manieren die jij omschrijft zit de tekst toch verkeerd om? Mij lijkt het logischer om op je linkerarm van elleboog naar pols te doen, en andersom.. Of wil je hem aan de buitenkant?
Links. Waarom? Met rechts geef je mensen een hand en valt hij eerder op. Ook op momenten dat het misschien niet handig is.
Ik heb mijn tattoo aan de binnenkant van mijn linkerpols. Het is het oog van mijn zoon met zijn naam in de vadertaal van mijn man. Op de foto is ie helemaal vers gezet, net een paar uur oud geloof ik. Ik ben er helemaal blij mee en krijg er veel positieve reacties op. Nu ben ik zwanger van nummer 2 en die krijgt een plekje op mijn rechterpols. Bekijk bijlage 267017