het is geen insteek mozaiek maar het omgekeerde ervan de plaat heeft al noppen waar je kraaltjes op moet doen tevens is de plaat doorzichtig en kan je er een voorbeeld onder leggen wat je dan na kan maken. hoop dat ik het zo wat duidelijk uitleg.
Denk ook aan strijkkralen ; je moet dan met een papiertje over het patroon strijken en dan smelten de kraaltjes aan elkaar vast niet?
Is al genoemd maar dacht meteen aan ministeck , heb ik als kleine meid veel gedaan [ heb het nog ]. Blokker heeft het daar is het te koop .
nee,ik weet wat je bedoelt. het zijn ronde 'kralen'? we noemen t kralenplank,maar weet niet of het zo heet
Bedoel je voor jezelf? Dan denk ik dat je pixelhobby bedoelt, daarmee kun je foto's omzetten in een soort mozaïek platen. een plaat is ongeveer de grote van een foto. En je hebt ontzettend veel kleuren. Een leuke maar kostbare hobby. Maar niks voor kleine kinderen, veel te kleine stukjes en teveel priegelwerk
bedankt dames voor het meedenken heb alles even opgezocht en wat ik bedoel is idd met ronde kralen en kom ik uit op de kralenplank. maar nu waar is het te koop, heeft blokker zoiets of hema? of is het alleen online te bestellen.
is dat zo? dan moet ik toch verder zoeken op school hadden ze doorzichtige platen waar je dan een voorbeeld plaat onder kon leggen