van mijn eerste dochter heb ik een tatoo laten zetten. het staat voor mij voor moederliefde en bescherming. Nu heb ik nog een dochter gekregen en wil ik voor haar ook een tattoo laten zetten. voor mij moet deze tattoo symbool staan voor "redder redding of zoiets. zal even uitleggen waarom. voor mijn zwangerschap van kirsten zat ik in een heel moeilijke periode. haar zwangerschap was op dat moment dan ook niet echt gepland. maar doordat ik zwanger was moest mijn problemen tegemoet zien en oplossen. dit is voor mijn gevoel toch een beetje mijn redding geweest. andere opties staan ook nog vrij hoor. dus als je een mooi ontwerp heb laat het maar weten. nog even een plaatje van mijn andere tattoo want hij moet natuurlijk wel net zo mooi zijn.
Ik zou misschien iets als een kinderhandje en een volwassen-hand laten zetten dan, om het in de stijl te houden die je al hebt.. Kun je ook zien als moederliefde, maar voor jou is het een teken van het kleintje dat je hand vastpakt, en je 'uit de problemen trekt'.
Als je naar een tattoo-shop gaat en je zegt wat je wensen zijn kan je een mooi ontwerp laten maken.. Daar kunnen ze meestal wel iets moois voor je maken hoor!!