tattoo ontwerp..

Discussie in 'De lounge' gestart door moontje2008, 31 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    ik wil al jaren een tattoo op mijn pols laten zetten en wilde een open ster voor mijn overleden zusje, maar nu is mijn dochtertje geboren en ik wil dat graag combineren maar hoe? het moet absoluut niet te groot zijn en het liefst een strak ontwerp..

wie heeft er tips??

2. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    waarom niet 2 sterren in elkaar?
    Ik heb op mijn arm een ster met een dunne lijn, en daarom heen een ster met een dikke lijn, zo zijn ze altijd samen

3. djellybelly

djellybelly Niet meer actief

hai deze heb ik tussenmijn schouderbladen dus wel groot, maarmisschien heb je er iets aan.

fay is mijn dochter dekleine ster is mijn moeder die overleden is en over der heen kijkt

4. Zonnebeertje

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
  5. Zonnebeertje

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    ik heb de foto zelf gemaakt, dus hij is eigenlijk andersom ;)
    Ik heb hem op mijn bovenarm
    is hier wel net gezet...

6. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Ik vind het ook moeilijk, wil er een op mijn pols met de namen van mijn kids maar daarin ook 3 sterretjes verwerkt (voor mijn 3 miskramen)
    Maar hoe en wat weet ik dus niet... Maar als je naar een tattoo zaak gaat en je geeft dit aan maken ze dan niet verschillende ontwerpen voor je?

7. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    die grote en kleine ster vind ik heel bijzonder!! bedankt!..

mijn moeder vind vlinders mooi, was ook aan het twijfelen om dat te combineren... dus een vlinder op een ster of zo...

wel moeilijk.. heeft echt een hele diepe betekenis voor me..

x

8. Belletje

Belletje Lid

23 mrt 2009
    76
    0
    6
    Hoi hoi,

Als algemeen symbool symboliseert de vlinder de kortstondigheid van het leven, dit vanwege zijn teerheid en korte levensduur.
    Misschien zou het daarom een mooi symbool zijn voor je zusje.
    Voor je kindje een mooie open ster.

Idee: Een open ster op de pols, met eventueel de naam van je kindje en een sterrenstroom van kleine sterretjes op de onderarm met een vlinder daarin verwerkt. Dan lijkt het net of het vlindertje aan komt vliegen. Als je alles alleen op de pols wilt houden word de ruimte wat te klein (vind ik). Als je wat meer ruimte neemt, kan de vlinder ook mooi uitgewerkt worden. Door de sterrenstroom, wordt het dan toch een geheel. Dat hoeft ook niet eens al te groot te worden. Laat eens wat voor jezelf uittekenen bij een tattooshop, die gasten zijn daarvoor en zijn daar uiteraard heel goed in! Succes!

Groetjes Belletje

9. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    Ik denk dat een tattooist daar wel originele ideeen over heeft.

10. Foxter

Foxter Niet meer actief

Gewoon langs een shop gaan, ik weet niet waar je woont, maar als je Jethro van Mounty Zoo mailt, weet ik zeker dat hij een prachtig ontwerp voor je maakt ;)

11. Sientje

Sientje Fanatiek lid

4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    Ik heb meerdere tattoo's, en allemaal vrij groot, maar als je bij een tattooshop aangaat, kan je vrijblijvend informeren en eventueel een ontwerp laten maken.
    Ik weet niet of je al tattoo's hebt, maar laat je wel goed informeren over wie,wat, en waar.
    Succes ermee!

Deel Deze Pagina