tattoo op been laten zetten doet dat zeer?

Discussie in 'De lounge' gestart door marijke2, 15 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marijke2

marijke2 Actief lid

27 mrt 2009
    466
    0
    0
    ik wil heel graag een tattoo op me been laten zetten.
    heb al eentje gevonden hij moet nog bewerkt worden.heb hier hem al eens neergezet al deze muts durf niet zo goed tebellen en uitlegen van hoe en wat ben daar eingelijks niet zo goed in.
    maar wou graag weten of het ook zeer doet .
    met me onderrug viel het mee.
    hoe kan ik me daar op voorbereiden.
    eten van tevoren .
    ik hoor het graag voor tips.

2. Kaardebol

Kaardebol Niet meer actief

ik heb hem op de zijkant van me kuit en deed echt totaal geen pijn :D
    ja soms een vervelend plekje in een spiertje maar verder viel het 100% mee

3. Baby09

Baby09 Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.866
    15
    38
    Deed bij mij ook helemaal geen pijn! Ik heb best een grote op de zijkant van mn kuit dus wel ff gezeten, het is dat de tattoeerder even pauze wilde, van mij mocht hij zo doorgaan!!

4. marijke2

marijke2 Actief lid

27 mrt 2009
    466
    0
    0
    oke toch beetje gerust gesteldt,
    thanxxx

5. Samba25

Samba25 Fanatiek lid

22 okt 2008
    2.082
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik heb er ook 1 op mijn onderbeen, vond het de minst pijnlijke van allemaal:p

6. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    zijkant van de kuiten vond ik inderdaad reuze meevallen wel irritant dat mijn benen begonnen te trillen

ik heb ook een tattoo op mijn bovenbeen die heb ik in 3 sessies laten doen die deed dus erg auwieeeeeeeee en heb toch echt inmiddels 15 tattoo's :)

7. sasjuh

sasjuh Fanatiek lid

8 jun 2010
    2.558
    1
    0
    operator
    In mijn vel
    Ik heb op beide onderbenen een tattoo, die op mijn rechter been voelde ik wel, maar ja dat kwam omdat hij op mijn scheenbeen en bij het knie gewricht bezig was (auwww).
    Die op mijn linker been zit op de kuit en dat deed geen pijn, nah ja het doet altijd wel tot op zekere hoogte "pijn" maar het is maar net hoe hoog je pijngrens is en hoe je je dan voelt.

8. mel123

mel123 Actief lid

21 nov 2007
    369
    0
    0
    Ik heb er 3 tattoo's en die op mijn onderbeen vond ik het minst pijnlijk ;) behalve als ze bij de enkel in de buurt komen dan voel je het wel ff goed

9. Sassie85

Sassie85 Actief lid

1 aug 2007
    371
    0
    0
    Telefoniste
    Rotterdam
    Ik heb er een op mijn enkel net er boven, sterrenbeeld teken wat ook ingekleurt moest worden.
    Het is meer een irritand gevoel dat inkleuren maar verder doet het niet echt veel pijn.
    Kan jij wel... ;)

10. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    ik heb er drie net boven mijn enkels (heb dus nog 1 plekje over) en vond het meevallen. Heb pas besloten dat ik over tijdje toch dat laatste plekje wil laten bewerken en dan iets voor mijn vader (die een hekel aan tatoo's heeft hihihi)

11. Botiwo

Botiwo Actief lid

30 nov 2010
    489
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb een klavertje 4 op mijn enkel en dat viel mee. Die op mijn onderrug was lijden met hoofdletter L...

Deel Deze Pagina