ik wil heel graag een tattoo op me been laten zetten. heb al eentje gevonden hij moet nog bewerkt worden.heb hier hem al eens neergezet al deze muts durf niet zo goed tebellen en uitlegen van hoe en wat ben daar eingelijks niet zo goed in. maar wou graag weten of het ook zeer doet . met me onderrug viel het mee. hoe kan ik me daar op voorbereiden. eten van tevoren . ik hoor het graag voor tips.
ik heb hem op de zijkant van me kuit en deed echt totaal geen pijn ja soms een vervelend plekje in een spiertje maar verder viel het 100% mee
Deed bij mij ook helemaal geen pijn! Ik heb best een grote op de zijkant van mn kuit dus wel ff gezeten, het is dat de tattoeerder even pauze wilde, van mij mocht hij zo doorgaan!!
zijkant van de kuiten vond ik inderdaad reuze meevallen wel irritant dat mijn benen begonnen te trillen ik heb ook een tattoo op mijn bovenbeen die heb ik in 3 sessies laten doen die deed dus erg auwieeeeeeeee en heb toch echt inmiddels 15 tattoo's
Ik heb op beide onderbenen een tattoo, die op mijn rechter been voelde ik wel, maar ja dat kwam omdat hij op mijn scheenbeen en bij het knie gewricht bezig was (auwww). Die op mijn linker been zit op de kuit en dat deed geen pijn, nah ja het doet altijd wel tot op zekere hoogte "pijn" maar het is maar net hoe hoog je pijngrens is en hoe je je dan voelt.
Ik heb er 3 tattoo's en die op mijn onderbeen vond ik het minst pijnlijk behalve als ze bij de enkel in de buurt komen dan voel je het wel ff goed
Ik heb er een op mijn enkel net er boven, sterrenbeeld teken wat ook ingekleurt moest worden. Het is meer een irritand gevoel dat inkleuren maar verder doet het niet echt veel pijn. Kan jij wel...
ik heb er drie net boven mijn enkels (heb dus nog 1 plekje over) en vond het meevallen. Heb pas besloten dat ik over tijdje toch dat laatste plekje wil laten bewerken en dan iets voor mijn vader (die een hekel aan tatoo's heeft hihihi)
Ik heb een klavertje 4 op mijn enkel en dat viel mee. Die op mijn onderrug was lijden met hoofdletter L...