vrijgezellenfeest en partner

Discussie in 'De lounge' gestart door marilouise, 12 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marilouise

marilouise Niet meer actief

Heb mot met mijn man, baal als een stekker.

We hebben binnenkort een bruiloft van vrienden alleen de avond dat was een flinke tegenvaller aangezien we al die tijd te horen hebben gekregen dat we de hele dag mee zouden moeten van hun zelf ze hebben ons ook nog gevraagd onze vakantie die we met 3 families doen een week te verplaatsen in verband met de bruiloft dit hebben we gedaan want ja he, alle 3 trouwens dit scheelt ons per stel een paar 100 euro die we duurder uit zijn,
    nu kwam de uitnodiging en is het de bedoeling dat we alleen de avond komen, was echt even pissed.

nu werd ik gebeld voor het vrijgezellenfeest van haar en dit wordt gedaan kosten ongeveer 100 euro

nu ging mijn man vanavond voor bespreken voor zijn vrijgezellenfeest
    en dit gaat tussen de 100 en 125 euro kosten ja en dan daarna nog waarschijnlijk de kroeg in en zal iedereen nog 50 - 70 euro moeten lappen nou sorry ik vindt dit gewoon echt belachelijk veel geld,

daarbij komt door mijn verleden ben ik erg onzeker dit weet mijn man en heb liever niet dat hij mee gaat naar de kroeg weet er zoiezo al 3 die ook niet meegaan,
    nu speelt bij mij ook mee dat hij het ene weekend vrijgezellenweekend heeft ik het andere weekend
    en hij vandaag met de mededeling thuis kwam dat hij de 2 weken daarvoor ook nog gaat werken op zaterdag deze zaterdag doet hij een wandeltocht,

nou schiet mij maar lek.
    ik ben een beetje nijdig nu hij is kwaad naar bed heb gezegd dat mijn gevoel dat erg in de weg staat en ook dat ik het belachelijk veel geld vindt dus heb eerlijk gezegd wat mijn gevoel is

ben echt nijdig nu
    wat zouden jullie doen?

2. tulip

tulip Niet meer actief

tja, ik vind het ook wel veel geld, maar daar heb jij niks aan natuurlijk.

Het zijn nu even veel opstapelingen voor je denk. Misschien eerst even zeggen tegen die vrienden dat je het erg jammer vind dat je de vakantie hebt moeten verzetten voor alleen een avondje.
    Dan ben je dat kwijt en kun je het gesprek met je vriend aan.

3. tjessia

tjessia Fanatiek lid

1 feb 2009
    2.889
    0
    0
    Nou ik ging niet mee naar die vrijgezellenavonden, zijn ze nou helemaal gek, 100 pp en dan 2x! DAAAAAGGGGG!!!!

4. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    poeh, das een hoop geld.. Ik zou ook niet gaan hoor.. 2x100 euro plus extra kosten voor de kroeg.. Vind het nogal wat voor een vrijgezellenfeest..

5. Rono

Rono Niet meer actief

Gewoon negeren. Ik zou ook pissed off zijn als je de hele vakantie om hun heen hebt geboekt en dan doen ze vervolgens dit!

En over de kosten... wat is er tegenwoordig mis met een avondje stappen als vrijgezellenfeest? Ik vind het ook belachelijk veel geld, ze verwachten ook nog een huwelijkskado.

En onzeker hoef je niet te zijn hoor meid :) hij is niet voor niks bij je en hij heeft een prachtige zoon met je. Spreek anders af dat je em af en toe mag bellen zodat je wat meer vertrouwen er in krijgt en dat je er langzaam aan steeds minder moeite mee hebt als ie een keer de kroeg in wilt.

6. marilouise

we hebben van de week nog erover gehad van 100 euro nou vooruit max 125 euro

de avond waar ik mee ga moet ik ook rijden is 140 km dus komt er eigenlijk ook nog bij
    we hebben het niet slecht maar er zijn ook nog meer dingen en het komt nu zoals hij doet op mij over zo van ja ik heb jouw toch jij kan toch zorgen ik kom nergens meer het is alleen maar voetbal en of werken voor hem en ik kan alleen maar oppassen/ zorgen bedoel ik he maar om even duidelijk te maken,

maar ik ga zoiezo wel wat ervan zeggen van het verzetten van de vakantie en nu dit was en ben misschien ook nog wel een beetje pissed

7. marilouise

ik ben zo nijdig ga zo even tanken met de auto en slaap vanacht op de bank krijg maar wat (ja ben dan echt koppig)

8. Rono

Rono Niet meer actief

schup hem de bank dan op... jij hebt al genoeg last van je bekken... hahahaha

9. marilouise

hij ligt al en wil niet dat hij ook maar stiekem in de buurt komt.

alles zit tegen het is gewoon k****t zo

10. 078mama

078mama Niet meer actief

Maar jij wilt niet dat hij naar de kroeg gaat omdat jij onzeker bent? Dat snap ik niet helemaal!

Persoonlijk vind ik dat als jij er geen zin in hebt dat je gewoon niet gaat en dat als hij er wel zin in heeft dat hij wel moet gaan. Dat is toch zijn eigen keuze lijkt mij? Ik vind het allemaal nogal overtrokken...

11. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Tja ik snap eigenlijk ook niet zo goed waar je nu boos om bent. Wel dat je pissig bent over jullie vakantie en de kosten..

maar als jij geen zin hebt, ga je toch niet? Maar als hij wel zin heeft, dan kan hij toch wel gewoon gaan? snap wel dat je onzeker bent, maar vind het te ver gaan om hem dan te verbieden om te gaan..
    Slaap lekker in je eigen bed en praat er morgen nog eens over als jullie allebei rustig zijn..

12. marilouise

a hij weet dat ik er geen fijn gevoel bij heb als hij naar de kroeg gaat door mijn verleden maar ook door ons verleden,
    b de kosten ze worden gewoon echt te gek
    c weer een heel weekend naar de knoppen
    d de manier waarop

en we gaan niet samen zijn feest is een week eerder

13. Mamatrees

Mamatrees Bekend lid

30 nov 2010
    603
    0
    0
    Ik snap het dat je boos bent om de vakantie en bruiloft dat je niet de hele dag mag komen.Als het echt zulke goede vrienden zijn kan je dat toch best vragen.Missch hebben ze een reden.

Wij hebben volgende week ook vrijgezellenfeest en dat kost 150 euro voor de vrouwen en 175 voor de mannen.Dit is veel maar je kunt tegenwoordig niets meer doen voor weinig..Alles is duur geworden.En ik begrijp het ook niet zo waarom je het niet leuk vind dat je man de kroeg ingaat?Dit hoort er toch bij op zo'n avond!

Mijn man gaat elke week wel 1 avond alleen op stap.Hij werkt tenslotte de hele week...(Ik ook maar ik heb ook zo mijn leuke dingen)

Nou iig even niet te boos doen,lekker slapen en proberen morgen bij te leggen..En mannen hebben hier vaak minder moeite mee als vrouwen dus waarschijnlijk ligt ie al lekker te slapen en jij zit ermee!

14. marilouise

nou meneer presteert het om te zeggen nu dat ik als dat het probleem is dan maar moet bezuinigen op de boodschappen

denk het niet ik doe het al met 50 euro

nou ja heeft gewoon even geen zin niets is goed wat die nu zegt en of doet weet alleen wel dat die niet naar de kroeg hoeft te gaan en dat weet hij dan ben ik en zijn zoon weg als die terug komt hoop dat die dat net goed in zijn oren heeft geknoopt en dit heeft die nu helemaal te danken aan zijn manier van mij behandelen vanavond

er zijn nog wat meer woorden gevallen als alleen maar dit

15. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Weet natuurlijk niet wat jullie verleden samen is dus daar kan ik niet over oordelen.. Het is 2 weekenden dat jullie weinig samen zijn, maar een vrijgezellenfeest komt niet elk weekend terug.. dat is eenmalig (oke, tweemalig in dit geval;)).. dus eerlijk gezegd zou ik het daar niet van af laten hangen..

16. 078mama

078mama Niet meer actief

Tja in alle eerlijkheid, als je je man niet eens naar een kroeg kan laten gaan voor een vrijgezellenfeest van een vriend, wat kan er dan nog wel? Ik weet natuurlijk niet wat er allemaal is gebeurd maar dat zal toch weinig met dit ene feest te maken hebben.

Dat het veel geld is is vervelend maar ik krijg meer het idee dat je het te veel vind omdat je alleen een avondgast bent.

En je weekend is toch niet naar de knoppen als je een gezellige dag hebt?

Nogmaals, als jij het niet ziet zitten dan ga je toch gewoon niet? Het is geen verplichting natuurlijk!

En ik wil niet heel hard zijn hoor, ik ken je natuurlijk ook helemaal niet maar volgens mij hebben jullie nu ruzie over iets waar hij in basis weinig aan kan doen.

17. 078mama

078mama Niet meer actief

:$ :$ :$

18. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Maar vertrouw je hem niet? Is dat dan niet de reden waarom je niet wilt dat hij gaat?
    Vind het nogal wat om te dreigen om met je zoontje weg te gaan als hij de kroeg in gaat

19. marilouise

De basis van onze ruzie is inderdaad iets waar hij weinig aan kan doen,

en ik ben inderdaad ook nog pissed dat we alles hebben verschoven op hun verzoek en nu, daarbij komt inderdaad dit eroverheen,

misschien is teleurstelling een beter woord weet je soms denk je te kunnen bouwen op mensen en nu stort het even in zeg maar.

20. marilouise

het is inderdaad een stuk vertrouwen van mijn kant wat ontbreekt om hem te laten gaan en dit is vertrouwen van mijn kant, waar hij vanaf weet en als er dan om gelogen wordt pik ik niet

Deel Deze Pagina