Tattoo op buik, wat na zwangerschap?

Discussie in 'De lounge' gestart door Meisje89, 18 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Tattoo op buik ?

1. Ja

2. Nee!

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.154
    1.394
    113
    Vrouw
    België
    Ben aan't twijfelen om een tattoo te laten zetten op zijkant/iets vanvoor op mijn buik. Maar ik wil wel graag nog een 2e kindje over enkele jaren. Hoe zit dat na een zwangerschap? Verandert dat, rekt die mooi terug in oorspronkelijke staat of ziet er dat echt niet meer uit dan?

na m'n eerste zwangerschap zat ik vrijwel meteen weer op gewicht (rekbaarheid duurde iets langer dan een week :) ) maar nu is die toch wel zoals voor dat ik zwanger was.

is dat risico te nemen?

Als je ja of nee kiest, zeg ook even waarom dan als je wil. Bedankt!

2. Sterrefeetje

Sterrefeetje Niet meer actief

Bij mij kwamen de striemen pas in mijn 2e zwangerschap, terwijl ik toen de 33 weken niet eens gehaald heb. Dus ik zou het niet doen als je nog een kindje wil, je weet maar nooit!

3. Jo85

Jo85 Niet meer actief

Waarom het risico lopen?!
    Ik zou dan wachten tot na een tweede zwangerschap. Dan weet je het pas echt zeker hoe je buik eruit ziet.

4. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.154
    1.394
    113
    Vrouw
    België
    Striemen waren bij mij pas laatste maand denk ik (wel volledig uitgedragen).

Las net ook ergens iemand waar haar tattoo artist afraadde op buik, niet perse voor het zwanger en erna, maar gewichtstoename/verlies sowieso al... hmm..

5. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Eens

6. lin80

lin80 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.798
    1
    0
    Als je zeker nog een keertje zwanger wilt worden, dan zou ik het risico niet nemen. Zo zonde als het wel uitrekt en het er niet mooi meer uit ziet. Ik zou hem dan pas daarna laten zetten of nu op een andere plaats.

7. ladydd

ladydd Bekend lid

23 dec 2012
    571
    0
    0
    NULL
    NULL
    heb drie sterretjes in mijn lies en die zij helemaal misvormt geworden door de straie...
    zou het persoonlijk niet doen..

8. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    Ik heb een tattoo rechts op mijn onderbuik. Hij is wel wat uit zijn vorm gegaan. Maar niet gruwelijk lelijk geworden. Wanneer ons gezinnetje compleet is laat ik hem bijwerken..

9. Jeniyah

Jeniyah Niet meer actief

Ik heb t wel eens goed zien gaan... maar das een unicum.

Ik zou t absoluut niet doen gewoon omdat je buik alle kanten op kan gaan... weet jij veel hoe t er uit ziet als je 60 bent.

(geld misschien voor alle tattoo's maar heb er zelf een op me schouder)

10. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.154
    1.394
    113
    Vrouw
    België
    Heb gemaild naar de shop, zien wat zij er van zeggen. En hoe ie er uit ziet als ik 60 ben, dat gaat ook zo zijn als ik em op m'n bovenarm (binnenkant) laat zetten. Misschien wel minder kans, weet het niet goed, daarom dat ik ook twijfel :) Vind het nogal moeilijk. Maar wel bedankt voor de reacties iig!

11. Noek86

Noek86 Actief lid

9 jun 2010
    389
    0
    16
    Brabant
    Hier een grote op de zijkant van mijn buik.
    Is niet veranderd na de zwangerschap:)
    Maar dat kan natuurlijik bij iedereen verschillen...

En idd als ik ouder ben zal het er waarschijnlijk niet meer uit zien, maar denk dan ook niet dat mijn buik nog veel zichtbaar zal zijn;)

12. Thymra x Xi

Thymra x Xi Niet meer actief

^Dat dus. :)

13. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.154
    1.394
    113
    Vrouw
    België
    Ja maar dan moet ik nog zo lang wachten... :) Heb niet het geduld om nog 4j of zo te wachten met zetten :)

14. blackrose88

blackrose88 Bekend lid

16 dec 2012
    877
    0
    0
    Als je nu al aangeeft om niet dat geduld te hebben om te wachten vraag ik me af waarom je dan om ons advies vraagt,

MAAR ik raad het af om een tatoo op je buik te nemen als je nog een kinderwens heb, een tattoo die uitgerekt word zal eigenlijk bijna nooit meer in de oorspronkelijk vorm terug keren, want de tekening is gemaakt op hoe je huid nu is en niet hoe die zal zijn als je zwanger bent

15. M28

M28 Fanatiek lid

20 apr 2009
    1.044
    0
    0
    mijn tattoo is exact in vorm gebleven

16. Bougainville

Bougainville Niet meer actief

Ik heb ook een tattoo op die plek. Hij ziet er niet meer uit door de zwangerschap...En er lopen striemen doorheen. Niet doen als je nog een kindje wilt!

17. Gazy

Gazy Niet meer actief

Dus eigenlijk kun je niet wachten en wil je gewoond ie tatoo..
    ook na de bovenstaande ervaring?
    lijkt me niet verstandig.. nietk unnen wachten.. terwijl het is permanents is wat je niet 1 2 3 weer aanpast. lijkt me erg onverstandig

18. MamalovesJ

MamalovesJ Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.044
    0
    0
    Ik zou ook wachten,
    Ik heb ook een tattoo op me buik en daar zitten nu hele leuke striemen doorheen :(

19. Bri

Bri Niet meer actief

Ik zou het sowieso niet doen, en al helemaal niet op een plek die zo kan gaan rekken. (dus ook niet op een bovenarm. enkel of schouderblad lijkt mij een betere plek, die blijven redelijk mooi als je op leeftijd raakt.)
    Maar joh, als jij het geduld niet hebt laat je 'm toch gewoon zetten? En als het dan lelijk wordt verstop je je buik daarna. Maar dan niet gaan klagen dat het toch lelijk is geworden...

20. Ellen1989

Ellen1989 Bekend lid

21 dec 2009
    636
    265
    63
    Vrouw
    Militair
    Tilburg
    Er is kans dat hij erg uitrekt maar ook kans dat hij mooi blijft. En dat weet je pas achteraf.
    Ik had net een tattoo laten zetten op de zijkant van mn buik en 2 weken later was ik zwanger. Ik heb geluk gehad dat hij mooi is gebleven.
    Heb hier wel een foto van voor/tijdens/na:

Deel Deze Pagina