Tattoo op buik, wat na zwangerschap?

Discussie in 'De lounge' gestart door Meisje89, 18 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Tattoo op buik ?

1. Ja

2. Nee!

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    Ah leuk! Heb je een meer naar voor of meer in de zij? Ik had ook niet zoveel striemen. Sowieso al niet aan de zijkant. Enkel vanvoor onder m'n navel.

2. Chaii

Chaii Niet meer actief

Iedere vrouw zou eigenlijk voor het kinderen krijgen een buik tattoo moeten vermijden vind ik.
    Ja er zijn vrouwen waar hij netjes bij blijft maar ook zat waarbij niet en een tattoo is permanent zoals we allemaal weten.
    Die van mij heeft mijn 1ste zwangerschap niet aangekunt.
    Het was een vrij klein vlindertje gelukkig en niks groots anders had ik echt de pineut geweest!
    Gelukkig wilde ik altijd al een grote tattoo over mijn zij dus zodra ik hersteld ben over een aantal maanden (van mijn tweede zwangerschap) ga ik die lekker laten zetten en er komt ook een deel over de opgerekte vlinder heen.
    En nu maar hopen dat ik dan nooit 'perongeluk' zwanger raak nog een keer. :p

3. mamavan5bengels

mamavan5bengels Fanatiek lid

21 nov 2010
    3.051
    2
    0
    Zelfstandige
    Amersfoort
    Ja dat bedoelde ik dus ook :D wist even niet hoe uit te leggen, je haalt de woorden uit mijn mond :D

4. mamavanmenno200

mamavanmenno200 Fanatiek lid

16 okt 2012
    1.674
    0
    0
    Steenokkerzeel, BE
    mijn zus heeft er geen probleem mee gehad na haar eerste zwangerschap... ze is nu 34 weken zwanger van haar tweede, maar voorlopig ook nog geen striemen... nu ja iedere persoon is anders... ik zou zeggen, nog even afwachten ;)
    of misschien eerst een tattoo op een andere plaats hihi

5. GewoonLinda

GewoonLinda Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.938
    58
    48
    Ik heb een tattoo op mijn buik, richting de zijkant.
    Nou werkelijk waar, het ziet er na 2 zwangerschappen niet meer uit. Gelukkig zit ie niet in het zicht als ik een bikinibroekje aan heb!

6. pinter

pinter Fanatiek lid

9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg
    Heb al jaren een tattoo op mijn onderbuik,links onder.
    Die heeft de zwangerschap goed overleefd,geen striemen en geen vervorming of wat dan ook.

7. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    Haha okay ;)

En de anderen: bedankt voor de opmerkingen, kan het beter niet riskeren en misschien ooit een andere dan in m'n zij laten zetten moest ik nog iets vinden :) Maar na de zwangerschap dan en idd zoals nog iemand zei: hopen dat je daarna niet meer onverwacht zwanger wordt :D

Deel Deze Pagina