tattoo? op de borst?

Discussie in 'De lounge' gestart door lievemama19, 11 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lievemama19

lievemama19 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.813
    1
    36
    nu ga k toch twijfelen :) denk er nog maar x goed over na, wil wel graag kleine tattoo maar kan ook op de arm

2. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Schijndelsvolk --> Super mooie tattoo :thumup:

Maar heb je ervaring met borstvoedinggeven. Heb zelf in iedere tepel een piercing maar wil graag borstvoeding gaan geven. En hoor daar veel verschillende dingen over.

Tattoo's zijn voor mij wel verslavend. Heb er nu 2 onder op mijn buik. Wil straks naam van mijn kind laten zetten. Maar waar geen idee? Iemand nog ideeen.

3. lievemama19

lievemama19 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.813
    1
    36
    ja voor mij ook iemand ideeen? :)

4. wendyfardo

wendyfardo Bekend lid

6 jul 2006
    737
    0
    16
    dedemsvaart
    ik heb er ook 1 op de borst en vind hem zelf heel mooi ook al zijn ze wat gaan hangen :rolleyes:

verder heb ik er nog 1 op me arm
    en 1 op me rug
    en 1 op me buik

en er staat voor op me been nog 1 in de planning 8)

edit: van me arm staat een foto in mijn album dat is de naam van mijn zoontje tycho

5. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Ik heb 2 sterren op mijn onderbuik. Op de plek van je eierstokken zeg maar.

Ben er super blij mee, maar achteraf gezien was dat ook een hele mooie plek geweest voor de naam van mijn toekomstige kindje.

6. Niet meer actief

ik zou wel graag danisha's naam op mijn schouderblad willen.. doet het daar pijn?

7. Maud77

Maud77 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.193
    0
    0
    Maastricht
    Nee,valt wel mee..
    Gewoon doen,het is de pijn waard hoor!

8. FreeWilly8

FreeWilly8 Fanatiek lid

23 okt 2006
    2.055
    0
    36
    Gediplomeerd SPW4 WB'er, Rugzakbegeleider regulier
    Hardenberg
    Schouderblad vond ik wel gevoelig ja. Maar boeiend, de pijn is maar even en je hebt er een mooi plaatje voor terug voor je hele leven.

9. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Ik begon ook met 1 kleintje maar heb er nu al 10 :rolleyes: . Na de bevalling komt er 1 bij van voetjes voor mijn overleden kindje en dat is de laatste. Ik kreeg trouwens wel het advies om te wachten tot na de bevalling. Inderdaad ook iets met de kleuren.

Mijn tepelpiercings zijn eruit :cry: . Ik had met een week of 12 al zo'n last dat ik ze eruit heb gehaald. Wel kaal nu zo zonder. Ik heb me ooit laten vertellen dat je gewoon borstvoeding kan geven als je piercings hebt gehad maar ze zullen er wel uit moeten dan. Bij mij waren ze na een dag of 3 al dicht. Ik laat ze trouwens niet meer opnieuw zetten na de bevalling denk ik.

10. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    mijn zusje van 18 vorige week een playboytje
    hij koste 60 euro en is zwart/wit. hij ziet er leuk uit. de tattoo ist heeft wel gelagge hij zij nu is het nog een leuk plaatje maar als je straks oud bent en je tiete hange op de grond heb je een vlaamse reus haha

11. mamavanYeline

mamavanYeline Bekend lid

12 okt 2005
    666
    0
    0
    Ik heb afgelopen maandag een tatoeage laten zetten een vlinder met Yeline haar naam eronder op mn enkel. Deed geen pijn alleen irritant gevoel omdat daar veel spieren zitten en het bot maar het stelde niks voor. Heb 2 dagen spierpijn in mn enkel gehad en nu is het helemaal over en heb er totaal geen last van verder.
    Ik heb er 65 euro voor betaalt ;)

12. Schijndelsvolk

Schijndelsvolk Fanatiek lid

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Beroeps militair & Huisvrouw
    Schijndel
    Randi: nee na de zwangerschap pas weer... dan eerst weer in vorm komen hihi Nu durf ik het niet...

ranjeewha18: valt wel mee hoor met pijnlijk... die piercing was erger hihi

claartje79: haha ja da doen we meestal ook (al is dat niet te zien aan mn witte boobies hihi)

MupKUH: thanks :) (ga ook geen bv geven, lek nu al aan alle kanten hihi dus kan me voorstellen dat DAT niet makkelijk drinkt)

Dees68: ik heb ook 2 kleine babyvoetjes op mn enkel (enkelbanden die hoogte zeg maar)

Ennuh wat betreft het hangen van de boobs over zoveel jaar (zag dat iemand dat schreef) Het is en blijft een periode uit mijn leven, zoals elke tattoo voor een periode staat in mijn leven, dus hangend of niet mijn tattoo's blijven speciaal... en blijven de betekenis houden...

13. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Schijndelsvolk --> Dat lekken is inderdaad waar ik bang voor ben.
    Maar wil het toch proberen, desnoods met een hulpstuk. Ik mijn piercings er paar weken geleden al uitgehaald. Had er veel last van door hormonen denk ik. Dus hopen dat ik niet lek ;)

14. ThunderAngel

ThunderAngel Fanatiek lid

26 aug 2007
    1.684
    0
    0
    Apeldoorn
    Dubbel post, sorry

15. ThunderAngel

ThunderAngel Fanatiek lid

26 aug 2007
    1.684
    0
    0
    Apeldoorn
    Kun je de naam van je kindje altijd nog wel bij laten zetten hoor! Zo'n tattoo-man kan dat wel heel mooi doen denk ik, die heeft er verstand van etc.

16. FreeWilly8

FreeWilly8 Fanatiek lid

23 okt 2006
    2.055
    0
    36
    Gediplomeerd SPW4 WB'er, Rugzakbegeleider regulier
    Hardenberg
    Ja, idd. Je kan tattoos bij laten werken en er iets bij laten zetten ofzo.

17. daddys princess

daddys princess Actief lid

23 mei 2007
    164
    0
    0
    emmen
    ik wou daar ook graag een kleine tattoo hebben maar mijn vriend vind het jammer genoeg afschuwlijk :S en het lijkt mij echt heel pijn doen :S
    maar ik vind het wel supermooi =)

Deel Deze Pagina