Morgen moet ik voor een artikel-echo. Ze gaan het hartje van mijn ventje uitgebreid bekijken.. Nooit gedacht dat ik zenuwachtig kon zijn! Mijn dochter is geboren met VSD en nu heeft dit mannetje 4 tot 9% kans op een hartafwijking (normaal heb je tot 1%kans). Ik ga ervan uit dat alles oké is maar het idee alleen al! Ik wil jullie vragen aan mijn kleine mannetje te denken morgen! Ik moet 9.15uur in het WKZ zijn...
hey, Ik ben zelf ook geboren met VSD en heb afgelopen maandag een uitgebreide echo gehad! en bij ons is alles goed! Ik hoop dat ook bij jou alles goed is en zal voor jullie duimen! Liefs
Heel veel succes en ik kan me best voorstellen dat je zenuwachtig bent... Ik hoop dat je een beetje kan slapen.... ... sterkte
'k Heb redelijk geslapen vanacht, en was vooral blij dat we al zo vroeg een afspraak hadden! Maar even ter zake: voor zover ze kunnen zien was alles ok! Een VSD is (nog) niet te zien, maar gezien mijn ervaring die ik heb met mijn dochter weet ik wel wat zo ongeveer de kwaaltjes zijn die daarbij horen! 'k Ben echt heel blij, ik heb vooral een gevoel van opluchting! Bedankt dat jullie vandaag aan mij hebben gedacht (in ieder geval aan die kleine kerel die in mijn buik logeert!)