Ik vond het ook geen pijn doen die van mij is nu 4 weken oud hier is hij net gezet bij mij staat ie klein stukje van me pols af....
nee ik vond het ook geen pijn doen, maar je moet van te voren wel goed eten ff anders word je beroerd (teminste kan) maar niet bang zijn want dat moet iedereen
Echt pijn doet het niet hoor, vind het enkel niet zo een leuk gevoel en ik kreeg al snel kramp in mn hand bij het zetten maar voor de rest viel het goed mee. liefs
Ook ik vond het geen pijn doen. Of eigenlijk helemaal niet, natuurlijk je voelt wel iets maar meer een irritante kriebel.
Ik ben een paar weken geleden geweest op de naam van me dochter te laten zetten tussen me borst en me schouder zeg maar... Dus ja je moet toch wat te praten hebben als je daar even zit en aangezien de meeste tatoeerders helemaal onder zitten vroeg ik me af wat hij de pijnlijkste plek vond... Dat is in de zij wat ik al velen mensen heb horen zeggen dat dat verre van prettig is... Maar dat vond hij echt wel pijnlijk en ook de borst vinden veel mensen toch wel erg gevoelig... Voor de rest vond hij het allemaal wel een beetje hetzelfde voelen... Ik heb geen tattoo op mijn pols dus ik kan je niet vertellen of dat zeer doet maar ze zeggen altijd bereid je op het ergste voor dan kan het alleen maar meevallen toch?
Ik heb hem vorige week maandag op mijn pols laten zetten (binnenkant) en ik vond het echt totaal geen pijn doen! Eerder een wat irritant gevoel, maar zeker geen pijn! Hij staat een klein stukje van de rand van mijn pols af, ivm de aderen die daar lopen en die aan de oppervlakte liggen en als het warm is zijn ze nog wat dikker en ik wilde geen bultrug exemplaar Die op mijn voet deed op het stukje waar hij tussen mijn tenen uitkomt, een stuk meer zeer! Schouderblad deed ook geen pijn en heb nog een grote linksonder op mijn rug en daar deed het alleen pijn bij mijn zij en op mijn nieren, maar dat was meer napijn, haha! Dit is degene op mijn pols:
Ja ik vond het best erg pijnlijk! Heb 2 tattoo's en echt op de pijnlijkste plekjes geloof ik.. pols en bovenkant voet.. Je huid is daar natuurlijk al dun.. maar als je het echt graag wilt, even doorbijten! Je hebt er de rest van je leven plezier van
Ik wil ook graag een tattoo met de naam in chinese tekens van Sem. Vriendlief heeft hem al op zijn bovenarm, ik was te schijterig om hem te zetten Denk dat ik het na de zomer ga doen want je mag er de eerste weken niet mee zwemmen toch? Even een ander vraagje...ik wil een tattoo, niet al te groot op de binnenkant van mijn pols met 2 kleine chinese tekens boven elkaar. Vinden jullie dit kunnen als je als leerkracht voor de klas staat (pubers) en je tattoo dus zichtbaar is?
Ik heb verschillende tattoo's,heb er ook een op de binnenkant van mijn linkerpols.Het was geen lekker gevoel maar echt pijn kan ik het niet noemen.
Ik heb ook de naam van mijn dochter net onder mijn pols laten zetten en deed op sommige plekker best zeer..... Nou ja zeer? ik weet het niet precies meer (heb hem nu 1.5 jaar) maar weet nog wel dat op het moment dat ik hem liet zetten dat ik absoluut niet snapte dat mijn vriend het fijn vind om getattoueerd te worden (getattoueerd zal wel verkeerd gespeld zijn, maar heb geen idee hoe ik het typen moet haha) hij zit er nl helemaal onder bij mij komt er nog maar 1 bij en dat is de naam van ons 2de kindje maar doe het niet omdat het zo fijn gevoel is!
ik heb tattoo's op beide polsen en eerlijk gezegd heb ik daar niks van gevoeld. het neep een klein beetje maar da's al
Valt mee, heb er ook een op mn schouder, die vond ik minder pijn doen dan op mijn pols... Maar het valt best mee hoor, ligt er ook aan of er net een spiertje ofzo zit, dat verneem je wel, maar het is niet verschrikkelijk ofzo.
Ik vond het vrij pijnlijk, er lopen zenuwen doorheen, dus ieder plekje voelde anders... daarna is het ook gelijk weg hoor!
Ik vind dat het kan. Ik heb op de binnenkant van mijn rechterpols twee japanse tekens, wat geluk betekent. En er zijn superveel mensen die er pas na een hele tijd (sommige pas na 2 jaar) achterkwamen dat ik daar een tattoo heb. Let wel op dat het echt Chinees is. Ik heb de mijne nl laten zetten alszijnde Chinees, maar Japanse collega kon m lezen. Was dus echt geen Chinees. Gelukkig klopt de betekenis wel . Verder vond ik het helemaal geen pijn doen. Ik vind de plaatsen waar je op bot zit, wel wat pijnlijk (onderrug bv). Heb er ook een op mijn borst, die vond ik ook totaal geen pijn doen.