Tattoo op pols

Discussie in 'De lounge' gestart door Wietje79, 3 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

hier op beide polsen de naam van mijn kindjes nooit problemen mee onder vonden eerlijk gezegt

2. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    ik heb de naam van mijn zoontje op mijn linker pols, idd onder mijn horloge en pas geleden naam van mijn dochter laten zetten.
    twijfelde andere pols of dezelfde, maar ik houd het bij 1 pols en de meerderheid van de tattoo wordt afgedekt door mijn horloge.
    Ben er erg blij mee.

3. ladygaga

ladygaga Niet meer actief

Werk in schoonmaak en er is nog nooit wat van gezegd ze nemen me maar zoals ik ben

4. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    6okt echo je ♥-tje klopt zijn zo trots op je
    Mn naam op rechterpols.. Geen negatieve reacties

5. pinguin

pinguin Bekend lid

8 apr 2011
    974
    1
    0
    somewhere
    ik heb mijn beide armen compleet getatooeerd en nog nooit een negatieve reactie op gehad!
    ik werk in de zorg en mijn clienten zien het niet eens!
    ook met ouders nog nooit problemen gehad
    nou ja, 1 zag het en vroeg of ik het er wel af kon wassen
    toen ik zei dat dat niet ging vond ze me maar dom want wie laat zich er nou zo onderkleuren wat er niet meer af kan??!:D

ps; heb ook stage gelopen om een christelijke basisschool en je zou verwachten dat ze er daar meer problemen mee hebben maar daar zeiden de ouders dat ze het heel goed vonden dat iemand met tattoos voor de klas stond want dan leren kindjes dat ook juffen tattoos kunnen hebben! (en mn haar was ook nog knetterroze... wat ruimdenkend in ons kleine dorp!:D)

Deel Deze Pagina